kntfin Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg bruker en VPN-tjeneste (Hotspot Shield) for å se på Hulu og Netflix fra USA. Jeg har nå tenkt å kjøpe Apple TV/Boxee Box for akkurat dette, men problemet er da at det ikke går an å installere Hotspot Shield på disse slik det gjør på MacOS eller Windows. Vet det går an å få VPN-tjeneste til å peke mot en bestemt enhet via router, men vet ikke hvordan jeg gjør det. You fix? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vel, helt sikkert, men ikke ved mindre ruteren har støtte for det. alt du kan gjøre i en ruter avhenger av funskjonaliteten som er innebygget i denne. De aller aller fleste standard rutere vil nok ikke ha støtte for denne typen avansert funksjon. Hvis du skal gjøre vet på ruteren og ikke på de individuelle maskinene så er nok en ruter som støtter DD-WRT eller Tomato i så fall nødvendig vil jeg tro. Jeg har ikke spesifikt sjekket om dette er mulig på DD-WRT, men jeg regner nesten med det da det er såpass fulspekket av alle mulig funksjonalitet - men gjør egen research før du går til evt. innkjøp av nytt utstyr selvfølgelig. bare google DD-WRT eller tomato så får du linker til alt du kan gjøre på de platformene. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå