Dubious Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe korte strøm kabler til PSU? Helst 30 cm eller noe sånt Tviler på om det finnes, men i så fall, noen plasser jeg kan få kjøpt delene? kontakten til støpslet og ledninger er grei nok, men den enden som skal inn i PSUen kan jeg ikke finne noen plass.. Har ikke helt lyst til å klippe og skjøte ledninge jeg har heller, da kan jeg bare kveile og stripse de fast en plass Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvilken PSU er det, og er det modulære kabler du mener? De fleste produsenter har bare en lengde på kablene de sender med strømforsyningene (modulære), Silverstone mener jeg har korte kabelsett. Men man kan jo som oftest ikke bruke kabler ment for en bestemt strømforsyning til en annen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 nei, er den svarte kontakten du stikker i veggen som det kommer strøm til PSU.. mne fra alle de svarene jeg ikke har fått så tipper jeg at noe sånt ikke finnes nesten rart da at databutikker selger den enden som skal i stikk-kontakten, men ikke den enden som skal i PSUn... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ah slik å forstå, ja. Nei, nå som du sier det, så har jeg aldri sett såpass korte kabler til det formålet noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå