Gå til innhold

oktoberfest 2010 - lessis - 50 mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du spiser mye god mat.. Er flink å ta bilder av den også.

Takk skal du ha. Ja jeg er glad i å lage mat, men ikke alltid flink til å ta bilder. Alle bildene i dag ble mislykket, så derfor en walkover. Maten ble spist mens den var varm, derfor så jeg ikke resultatet før etterpå og da det var for sent.

Lenke til kommentar

:!: :!: Du spiste opp "beviset" da...minner meg om en short story av Roald Dahl :yes:

En av de beste av hans noveller! Var forøvrig en av de første av historiene hans som ble filmatisert og vist på TV ...

Du vet øyensynlig hvilken jeg mener...har pleid å lese mange av de der med elevene, synes du ikke lessis-situasjonen ga litt assosiasjoner :!:

Lenke til kommentar

haha, masse kommentarer om et bilde som ikke ble tatt.. Spise opp beviset.. Etter at det ble innført dagskvoter på rypejakt snakkes det endel om at man jo bare kan spise opp beviset når man har skutt to en dag, så skyter man to til etterpå.

Men det var før dem erfarte at det ikke er ryper å finne lenger. Nå har man visst flaks om man ser to ryper på en jaktdag, jeg vet ikke for jeg jakter ikke i år.

Lenke til kommentar

Inspirerende tråd. Du spiser så mye godt og jeg synes at bildene blir bedre og bedre.

:!: :!: Du spiste opp "beviset" da...minner meg om en short story av Roald Dahl :yes:

Tenker du på "A leg of lamb"? Husker ikke hvem som skrev den, men det var kanske Roald Dahl.

Lenke til kommentar

Inspirerende tråd. Du spiser så mye godt og jeg synes at bildene blir bedre og bedre.

Tenker du på "A leg of lamb"? Husker ikke hvem som skrev den, men det var kanske Roald Dahl.

Den heter Lamb to the Slaugther den jeg tenker på ja. Passer her...Roald Dahl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...