Bruker-88036 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Du spiser mye god mat.. Er flink å ta bilder av den også. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Du spiser mye god mat.. Er flink å ta bilder av den også. Takk skal du ha. Ja jeg er glad i å lage mat, men ikke alltid flink til å ta bilder. Alle bildene i dag ble mislykket, så derfor en walkover. Maten ble spist mens den var varm, derfor så jeg ikke resultatet før etterpå og da det var for sent. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 :!: :!: Du spiste opp "beviset" da...minner meg om en short story av Roald Dahl Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 :!: :!: Du spiste opp "beviset" da...minner meg om en short story av Roald Dahl En av de beste av hans noveller! Var forøvrig en av de første av historiene hans som ble filmatisert og vist på TV ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 :!: :!: Du spiste opp "beviset" da...minner meg om en short story av Roald Dahl En av de beste av hans noveller! Var forøvrig en av de første av historiene hans som ble filmatisert og vist på TV ... Du vet øyensynlig hvilken jeg mener...har pleid å lese mange av de der med elevene, synes du ikke lessis-situasjonen ga litt assosiasjoner :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg så det mer som kokken som spiser sine feil. Man sier jo at fotografen gjemmer/kaster sine feil, kokken spiser sine feil og doktoren begraver sine feil ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Doktoren? Nei da er du på villspor...du får være bedre detektiv enn det :!: Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 haha, masse kommentarer om et bilde som ikke ble tatt.. Spise opp beviset.. Etter at det ble innført dagskvoter på rypejakt snakkes det endel om at man jo bare kan spise opp beviset når man har skutt to en dag, så skyter man to til etterpå. Men det var før dem erfarte at det ikke er ryper å finne lenger. Nå har man visst flaks om man ser to ryper på en jaktdag, jeg vet ikke for jeg jakter ikke i år. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Inspirerende tråd. Du spiser så mye godt og jeg synes at bildene blir bedre og bedre. :!: :!: Du spiste opp "beviset" da...minner meg om en short story av Roald Dahl Tenker du på "A leg of lamb"? Husker ikke hvem som skrev den, men det var kanske Roald Dahl. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Inspirerende tråd. Du spiser så mye godt og jeg synes at bildene blir bedre og bedre. :!: :!: Du spiste opp "beviset" da...minner meg om en short story av Roald Dahl Tenker du på "A leg of lamb"? Husker ikke hvem som skrev den, men det var kanske Roald Dahl. Den heter Lamb to the Slaugther den jeg tenker på ja. Passer her...Roald Dahl Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Den heter Lamb to the Slaugther den jeg tenker på ja. Passer her...Roald Dahl Lamb to the slaughter, it is. Som vanlig er boka (eller novellen) bedre enn filmen ... Lenke til kommentar
lessis Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ser at dere har hatt det morsomt, og det er jo fint. Jeg må kaste inn håndkleet og avbryte utfordringen. Det er blitt et ork å ta bilder hver dag. Nå hviler kameraet til jeg skal til historiske stedene oppover Nilen i neste uke. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Allikevel - takk for fine bilder av god mat! Synes hvitbalansen og fokusplanet tok seg opp på de siste utover i tråden - som den 19. Men - er fremdeles ikke sikker på hvilken planet den blå broccolien den 17. kom fra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå