Gå til innhold

H70 lager my lyd.

spaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med Rampage III følger også programvaren Asus AISuite. Her kan du kalibrere viften og sette på en vifteprofil med hjelp av Asus Fan Xpert :)

I tillegg så får du med noen ekstra abler som du kobler til CPU kjøleren som et mellomstykke for å sette vifta på low, men kjører du igang fan Xpert så tror jeg ikke du trenger det.

Lenke til kommentar

Med Rampage III følger også programvaren Asus AISuite. Her kan du kalibrere viften og sette på en vifteprofil med hjelp av Asus Fan Xpert :)

I tillegg så får du med noen ekstra abler som du kobler til CPU kjøleren som et mellomstykke for å sette vifta på low, men kjører du igang fan Xpert så tror jeg ikke du trenger det.

Oi.. sitter og ser på det nå, kan jeg oppgradere CPUen min men bare noen taste trykk her? ser jeg rett?

Lenke til kommentar

Jeg må ha gjort en koblings feil inni pcen, fordi når jeg tar en calibrerings test på det software, så viser den 1400rpm sirka på fra 100% til 20%, kan jeg ha kobla cpu vifra feil i hoved kortet, fordi den går ikke ned når jeg applyer "silent" mod

Lenke til kommentar

Ok, har sjekket alt nå, og alt er koblet som det skal, men kan enda ikke stille på anna en vifta som ligger rett oppå cpuen, og den lager ikke mye lyd, vil stille need de 2 på kjøleribbene...

Endret av iversen00
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...