liji Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen som vet hva snittet på langhaugen og fagerborg er? På DANS? Og evt andre skoler som tilbyr musikk, dans, drama Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Langhaugens musikk linje ligger vel snittet på omtrent 5, men du må også være god på det instrumentet du spiller. Nå vet jeg ikke hvordan det fungerer med dans, men det er vel omtrent det samme bortsett fra at du må være god til å danse. Jeg TROR BPG tilbyr musikk, dans og drama. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Langhaugen vgs i bergen har tre linjer det er musikk, dans og drama, og studiespesialisering. Snittet på denne skolen er veldig høyt. Som sagt du må ligge på femmeren hvis du skal ha noen kjangs til å komme inn. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Nå skal det ikke så veldig mye til for å få fem. Om du har ~5 i snitt og er god til å danse kommer du inn. Du får ekstrapoeng ut ifra hvor god du er til å danse, om jeg ikke husker helt feil. Om du er veldig god kommer du kanskje inn med et lavere snitt. Endret 30. september 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå