kloningen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Håper det ikke finnes en lignende tråd allerede, for da driter jeg meg ut. Tenkte det er på sin plass med en dedikert tråd for dette spillet! gleder meg veldig, har tilogmed avbestilt Black Ops til fordel for å bestille dette først. virker ikke lenger som et billig mashup mellom mw2 og bfbc2 som jeg fikk inntrykk av i betaen, men minner mer om et kvalitetsspill, hvor utviklerne gjør en god jobb med å høre på spillerene ;] (er vel også mye fordi Dice er bak rattet på multiplayerdelen, og vi vet jo alle hvor rå Dice er ) Ser først og fremst frem til flerspillerdelen da jeg sitter igjen med veldig god følelse etter å ha spilt bfbc2, men kunne iblant vært mer dynamikk og fart, noe dette spillet ser ut til å gjøre veldig bra! Og slo meg at Black ops er egentlig bare ENDA en reskin med nye dummere våpen, og fortsatt idiotiske perks og killstreak awards som ødelegger spillet. For å ikke nevne hvor hardt dette spillet knuser Black ops når det kommer til visuelt og lyd. Kjører på med kvalitetslyd som fra bfbc2 og heeeerlig grafikkmotor i DX11 på Dice sin frostbite motor! Gleder meg bare mer og mer! Liten sniktitt på flerspiller modusen " Objective raid " og Video fra Gamescom 2010: (legg merke til at beards only for å komme inn i spill-teste rommet, sikrer jo ihvertfall umodne cod spillere kommer løpende inn) Si ifra om det er noe jeg bør legge til i tråden ^^, Og husk alle sammen, i høstferien (4. Oktober) er det ÅPEN "Beta" ! Spillet er nok ferdig innen da, men blir vel som bfbc2, en slags demo for å teste online systemene. :] RELEASE DATE: 14.10.2010 Endret 28. september 2010 av Möllers Tran 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 ahma gahd mine inlegg ! ! ! ! ontopic: GLEDER MEG TIL MoH ! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Går det ann å være medichore i MOH? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har ikke fått så mye kick fra betaen egentlig. Den eneste ganger var når jeg fikk air strike streak og den store nuken på slutten hvor jeg utsletta hele det andre laget. Annet enn det fikk jeg ikke så veldig mye morro ut av betaen. Ikke har jeg penger til og kjøpe det for så og ende opp med 5 timer spilling og legge det bort igjen. Får vente og se til noen av dere legger ut gameplay videoer. Skulle likt og sett våpen unlock som i Black Ops tho. Det virker faktisk bra med Black Ops. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Yesyes, men du får prøve denåpne betaen 4 oktober daog se om det har blitt bedre :3 Vil tro den betaen er ferdige spillet da spillet har release 10 dager senere. Så ea skal.sikkert bare teste serversystemet ;D Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1230528 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå