Gå til innhold

Platekompaniet endret pris på pc- spill.


Anbefalte innlegg

De har forandret på Star Wars: The Force Unleashed II på platekompaniet fra 199,- til 499,- også har de fjernet all beskrivelsen av innholdet. Det utgaven inneholder har de flyttet til Collector's Edition. Men jeg bare tenker; har ikke vi egentlig krav på å få det som stod i beskrivelsen når vi kjøpte varen? Vi har ihvertfall krav på prisen som stod.

 

Er det noen som mener noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har forandret på Star Wars: The Force Unleashed II på platekompaniet fra 199,- til 499,- også har de fjernet all beskrivelsen av innholdet. Det utgaven inneholder har de flyttet til Collector's Edition. Men jeg bare tenker; har ikke vi egentlig krav på å få det som stod i beskrivelsen når vi kjøpte varen? Vi har ihvertfall krav på prisen som stod.

 

Er det noen som mener noe annet?

 

Lurer på det samme selv. Er jo ganske vikitig. Hvis dem forlanger at de som bestillte til prisen 199 kr skal betale 499 kr nå, så blir det feil. Det er tross alt Platekompaniets feil det her.

Lenke til kommentar

Platekompaniet kan ikke kreve noe som helst, de kan bare kansellere.

 

Har vel vært tidligere eksempler hvor nettbutikker har stått ved salgsprisen, selv om den var feil. Regner med at hvis man ikke hører noe fra platekompaniet innen en uke, så er det noen heldige få som får spillet billigere. Personlig håper jeg platekompaniet ihvertfall tilbyr collectors edition til normal edition pris, enn å bare kansellere.

 

On-topic så er Tiger Woods PGA Tour 11 - Move Compatible (PS3)

tilgjengelig for 20.43 pund. Noe som ifølge toll.no din importkalkulator er 196,98kr. Med frakt blir det ca. 25 pund.

 

Glemte å si at prisen 20.43 er etter VAT blir trukket fra den originale summen på 24 pund.

Endret av CowboyBebop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...