djain Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg hadde en galaxy (husker ikke nummeret på den) men var fornøyd med den. Har akkurat skaffet meg Galaxy S, men den er anderledes enn den jeg hadde på mange måter. Jeg har stort sett alltid hatt egene ringelyder på de forskjellige som ringer, Enten en helt egen pr kontakt, eller delt inn i grupper og hatt egen ringetone pr gruppe. Er det noen som vet hvordan man gjør det på Galaxy S? På den andre galaxyen jeg hadde gikk jeg bare inn på kontakten, valgte endre kontakt, og der lå det muligheten for å velge egen ringetone. Men det gjør det ikke på Galaxy S. Jeg kommer inn på samme sted, men ringelyd valget er borte. Også lurer jeg på om noen vet om man kan "omprogramere" de 4 hurtigtastene nederst: telefon, kontakter, meldinger, programmer. Jeg har lastet ned ett sms program, som jeg også brukte på den andre, som er bra, og da ønsker jeg at når jeg klikker på meldinger på hovedskjermen, så kommer dette programmet opp. Det samme gjelder kontaktene. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det virker ikke som det går med egen ringelyd pr. kontakt så lenge det er google-kontaktene.. Og det er vel sånn man gjerne får inn kontakter, ved å synce mot google.. Så ja, jeg savner også det. Ja, du kan omprogrammere de 4 nederste, jeg har lagt inn Handcent SMS der fremfor den sure ekle appen som er med fra Samsung. Som zyrez svarte meg for en stund siden: Gå inn i programmer-menyen, trykk Meny og rediger/edit, og flytt handcent der ned. Lenke til kommentar
djain Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Det virker ikke som det går med egen ringelyd pr. kontakt så lenge det er google-kontaktene.. Og det er vel sånn man gjerne får inn kontakter, ved å synce mot google.. Så ja, jeg savner også det. Ja, du kan omprogrammere de 4 nederste, jeg har lagt inn Handcent SMS der fremfor den sure ekle appen som er med fra Samsung. Som zyrez svarte meg for en stund siden: Gå inn i programmer-menyen, trykk Meny og rediger/edit, og flytt handcent der ned. Da har jeg fått gjort om på snarveiene mine :-) Tusen takk for hjelpen :-) Bruker selv Handcent sms :o) Rart dette med ringelyd. Den andre galaxyen min var jo også android og brukte google kontaktene, og der kunne jeg velge ringetone... Vet du om jeg lett kan kopiere de kontaktene jeg vil ha egen ringelyd fra google kontakt til telefonen? Lenke til kommentar
djain Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) En liten oppdatering fra meg :-) Etter å ha oppgradert telefonen fungerer det å legge inn forskjellige ringetoner :-) Før jeg oppgraderte fikk jeg det til. Men via ett program (tror det het GroupU) da fikk jeg lagt inn forskjellig ringetone på gruppene :-) Endret 8. november 2010 av djain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå