Gå til innhold

Er det lov å poste fotobloggen sin?

Lizz29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du tilfeldigvis oppgave på skolen og lage blogg og se hvor mage lesere du får?

Har ingen oppgave nei. Har bare nettopp startet en fotoblogg. Er iverig hobbyfotograf og er veldig interessert i hva folk synes om bildene mine. Har ikke noe å tjene på det egentlig.

Lenke til kommentar

Fant fint frem til bloggen din gjennom brukerprofilen din, og jeg må si det var ganske interessant. Må dog si at jeg likte mye bedre naturbildene dine(lyn/torden), da det virker som at du har mye mer riktig fokus i de få bildene enn resten!

Lykke til som hobbyfotograf! :)

Lenke til kommentar

Fant fint frem til bloggen din gjennom brukerprofilen din, og jeg må si det var ganske interessant. Må dog si at jeg likte mye bedre naturbildene dine(lyn/torden), da det virker som at du har mye mer riktig fokus i de få bildene enn resten!

Lykke til som hobbyfotograf! :)

Jo takk for det. Når det er snakk om fokus, så er det med vel vitende jeg har gjort det slik. Det er en veldig polulær stil som er "Huge" innefor fotoverden. Men alle har selvsagt lov til å ha ulik smak

Lenke til kommentar

Skjønner at jeg ikke er helt med på dette data-språket :)

Er ikke dataspråket som er problemet, det er vel at du er out of touch fra disse potetgullspisende sofaheltene hvor nærmeste møte med fysiske pupp er "TITS OR GTFO" på internettfora.

Ellers er vel kanskje fotodelen av forumet det mest passende for det du faktisk lurer på.

Endret av Rampage
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...