Lizz29 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Lurte bare på om det var lov å spørre om noen har lyst til å sjekke ut blogger å slikt. Eller er det forbudt også? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Mener du på forumet?? I såfall tror jeg ikke det er pga. at det e rnesten som reklamering (Jeg aner ikke hva du vil med at folk her skal sjekke de ut, views? derfor tror jeg det ikke er lov) Sjekk retninglinjene. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har du tilfeldigvis oppgave på skolen og lage blogg og se hvor mage lesere du får? Lenke til kommentar
Lizz29 Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Har du tilfeldigvis oppgave på skolen og lage blogg og se hvor mage lesere du får? Har ingen oppgave nei. Har bare nettopp startet en fotoblogg. Er iverig hobbyfotograf og er veldig interessert i hva folk synes om bildene mine. Har ikke noe å tjene på det egentlig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har du tilfeldigvis oppgave på skolen og lage blogg og se hvor mage lesere du får? Har ingen oppgave nei. Har bare nettopp startet en fotoblogg. Er iverig hobbyfotograf og er veldig interessert i hva folk synes om bildene mine. Har ikke noe å tjene på det egentlig. Det er nok sikkert lov på den måten du vil gjøre det på tror jeg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ville postet på foto-delen på forumet. :] Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fant fint frem til bloggen din gjennom brukerprofilen din, og jeg må si det var ganske interessant. Må dog si at jeg likte mye bedre naturbildene dine(lyn/torden), da det virker som at du har mye mer riktig fokus i de få bildene enn resten! Lykke til som hobbyfotograf! Lenke til kommentar
Lizz29 Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Fant fint frem til bloggen din gjennom brukerprofilen din, og jeg må si det var ganske interessant. Må dog si at jeg likte mye bedre naturbildene dine(lyn/torden), da det virker som at du har mye mer riktig fokus i de få bildene enn resten! Lykke til som hobbyfotograf! Jo takk for det. Når det er snakk om fokus, så er det med vel vitende jeg har gjort det slik. Det er en veldig polulær stil som er "Huge" innefor fotoverden. Men alle har selvsagt lov til å ha ulik smak Lenke til kommentar
Lizz29 Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Skjønner at jeg ikke er helt med på dette data-språket Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tits, er det dataspråk? GTFO er heller ikke dataspråk, selv om det er litt vanskelig for enkelte å fatte hva det betyr. Men det er jo ikke hardt å finne ut av... http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gtfo Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Skjønner at jeg ikke er helt med på dette data-språket Er ikke dataspråket som er problemet, det er vel at du er out of touch fra disse potetgullspisende sofaheltene hvor nærmeste møte med fysiske pupp er "TITS OR GTFO" på internettfora. Ellers er vel kanskje fotodelen av forumet det mest passende for det du faktisk lurer på. Endret 2. oktober 2010 av Rampage 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Her har vi en egen tråd hvor vi poster fotobloggene våre https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1038744 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen svada-poster slettet. Admin Lenke til kommentar
Lizz29 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen svada-poster slettet. Admin Svada....sa du. Godt de ble slettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå