gthaman Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har et kr7a raid hovedkort, og når jeg trykker del for å komme inn i bios får jeg bare en blå strek nederst på skjermen og en blinkende markør øverst i venstre hjørne? Er dette en slags feilmelding, et kjent problem eller noe? Jeg trenger hjelp!! =) Lenke til kommentar
bel Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Fikk det samme problemet met et nytt Abit th7-2raid kort, returnerte det til Komplett.no, regner med å høre fra dem rett over helga. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har prøvd å resette cmos hvis det er det du mener... Høyst merkelig at det samme problemet har hendt en til? Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 99.9 %sikkert at du har koplet en kabinettvifte inn på hk. fikk dette problemet da jeg monterte enermax 80X80 med turtallsreg. Dette kalles elektromagnetisk forurensning eller noe sånt. kople vifta på psu eller kople den på etter du har jusset bios:) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: On 2002-01-31 20:33, gthaman skrev:Jeg har prøvd å resette cmos hvis det er det du mener... Høyst merkelig at det samme problemet har hendt en til? Jepp. Skriver fortere enn jeg tenker :smile: Prøvd å flashe med ny bios? Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Har du kabinettvifte koblet inn på hk på sfan eller har du ikke? Hvis du har kople den av og vips enter bios. Dette har jeg sett at 3-4 andre har spurt om etter jeg fikk hjelp av en moderator på msi sin hjside. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Det funka glimrende, jeg er meget takknemlig. Jeg holdt på å bytte inn hele HK, men takket være deg ble det fiksa. =) Lenke til kommentar
bel Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Ser ut som jeg kunne ha spart meg å sende det inn, da gjenstår det bare å se om komplett skal ha meg til å betale for returfrakt og kostnader for unødvendig service? Den ***** vifta.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå