raider000 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Overskriften sier det meste. Skal reise til Italia en tur, og skal derfor en eller to dager til Milano. Noen spesielle serverdigheter folk har å anbefale? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Drit i severdigheter - man shopper når man er i Milano! Kanskje ser man en og annen severdighet på veien, som f.eks. Duomo-en. (Litt spøkefullt, delvis alvorlig ment). Endret 28. september 2010 av The Silencer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Mange fine shopping outlets utenfor sentrum hvor man kan gjøre gode kjøp. Italian style Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du flyr kanskje til Bergamo? Jeg fløy dit i helgen og tok toget til Desenzano hvor jeg reiste med båt rundt Gardssjøen og så på flere pittoreske byer der. Desenzano er en by med mye folkeliv og mye som skjer. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Shopping og San Siro. Var der i sommer, like byen veldig godt. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) San Siro ja. Så Milan-Palermo i fjor høst. Shopping er bra for folk med masse penger. Stort sett bare merke-butikker og grisedyre varer. Håpløs by å handle i, for oss vanlige dødelige. Alternativt at jeg ikke fant de butikkene med normale priser. Endret 3. oktober 2010 av Hakataramea Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Du flyr kanskje til Bergamo? Jeg fløy dit i helgen og tok toget til Desenzano hvor jeg reiste med båt rundt Gardssjøen og så på flere pittoreske byer der. Desenzano er en by med mye folkeliv og mye som skjer. Ja, jeg var der i fjor. Kjempeflott plass. Du burde også ta turen til Comosjøen. Ikke så langt unna. Vi var der 3 dager i år. Tok en kjøretur rundt sjøen og var innom småbyer. Like fint som Gardasjøen. Veldig enig i at Desenzano er en flott by, men masse liv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå