Patrick123 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei. Kom plutselig til å lure på noe og har vrengt hukommelsen min alle veier... finnes det noen westernfilmer som har nogen lunde samme handling som Red Dead Redemption? Lurte siden det er en relativt "vanlig" historie. Håper noen kan hjelpe meg med dette, eller blir det en maraton med Clintern' Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Nesten alle western. Red Dead er jo bassert på et "standard/typisk" westeren film. Anbefaler Butch Cassidy and the Sundance Kid. Young Guns er også bra. Endret 28. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 3:10 to Yuma Har sett den nye, men ikke originalen. Tror det blir en aldri så liten maraton med mye forskjellig; John Wayne, Clint, osv... kanskje også "The quick and the Dead". Lenke til kommentar
værdama Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nesten alle western. Red Dead er jo bassert på et "standard/typisk" westeren film. Anbefaler Butch Cassidy and the Sundance Kid. Young Guns er også bra. Ikke sett butch cassidy and the sundance kid selv men har hørt at det er en legendarisk cowboy film! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja, den er utrolig kul og ganske "moderen" på humor osv. Har en del kamerater som hater westeren, men jeg tvang de å se den, og alle elsket det! Bør se den! Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tja, True Grit kommer jo snart (21.01.11), som jo er en remake av filmen av samme navn fra 1969. Virker til å være i tråd med stemningen i RDR ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå