Lgeeee Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hei. Jeg skal bygge en HTPC for min far. Krav: Bruke et eller annet program som XMBC, media center, osv (ettersom hvem som er best). Masse lagringsplass, slik at far ikke trenger å sette inn dvd'ene hele tiden (kopiere de han har inn på HD). True HD og/eller 7.1 lyd via HDMI 1.3. Kjøre windows 7. Stillegående Kunne stå på mange timer (så og si 24/7, setter den litt bort, men enda i stua). Passer dette greit: ASUS Radeon HD 5570 1GB DDR2 Silent Lite-On Blu-Ray Reader IHOS104-37 Samsung SpinPoint F4EG 2TB (5400 rpm, EcoGreen F3) (i raid) Corsair SSD Force Series 2,5" 80GB (vitsi? tenkte på rask oppstart incase han skrur av etc, samt sikkert greit når den står på lenge om gangen?). ASUS P7H55D-M PRO, H55, Socket-1156 Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 4GB Intel Core™ i5 Dual Processor i5-660 Ace Awai 2 Micro Tower Sort Corsair VX 450W PSU Zalman CNPS10X Quiet CPU Kjøler Fractal Design 92mm Silent Vifte Han har også en sånn Logitech Harmony One universal kontroller. Er det mulig å få den til å funkere på pcen? Kjøpe en IR receiver eller noe. Endret 28. september 2010 av Lgeeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå