patonnnn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kompisen min og jeg har logitech Z-5500. Jeg syntes hannes bass er mer brutal enn min. Min er ikke dyp på en måte. Noen sanger er bra andre ikke. På bildet som ligger ved, helt til høyre, skal det ikke være noe bass instillinger, har det noe å si om det ikke er der ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Du kan endre innstillinger med kontrollen som følger med også. Prøv det. Endret 28. september 2010 av Kris Lenke til kommentar
patonnnn Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Du kan endre innstillinger med kontrollen som følger med også. Prøv det. Har gjort det. Den er på fult ;)Men enda føler jeg det kunne vært mere trøkk i bassen. Lenke til kommentar
steros Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kan ha litt med rommet du sitter i å gjøre. Prøv å flytte på subben til at du finner en "sweet spot", der bassen blir mer merkbar. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bruker du lydkortet i hovedkortet? Brukte det selv en stund med de samme høyttalerne. Gikk etterhvert til innkjøp av et Asus Xonar Essence, primært for hodetelefon bruk, men jeg merket kolossal forskjell på lyden fra høyttalerne også, spesielt bassen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Som aborticide sier, VIA lager mye billig, og lite bra, spesielt innen lydkort. Asus lager antageligvis de beste alternativene for prisen i dag. Lenke til kommentar
patonnnn Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Bruker du lydkortet i hovedkortet? Brukte det selv en stund med de samme høyttalerne. Gikk etterhvert til innkjøp av et Asus Xonar Essence, primært for hodetelefon bruk, men jeg merket kolossal forskjell på lyden fra høyttalerne også, spesielt bassen. Ja, er lydkortet i hovedkortet jeg bruker skjønner du. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Kanskje den ikke er "inspillt" skikkelig ennå? Har forresten plassert sub-en min (z-5500 jeg har også) i hjørnet av rommet og det synest jeg gir best bass. Endret 1. oktober 2010 av Pc96 Lenke til kommentar
patonnnn Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Kanskje den ikke er "inspillt" skikkelig ennå? Har forresten plassert sub-en min (z-5500 jeg har også) i hjørnet av rommet og det synest jeg gir best bass. Har hatt den i flere måneder, så tror den skal være innspilt.. Jeg har den en halv meter unna, på siden. Endret 2. oktober 2010 av Patbaiga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå