Fotoentusiasten Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har gjennom jobben fått tilbud om å kjøpe LCD skjerm og har tenkt til å gå på dette tilbudet. Jeg kan velge mellom ACER Monitor AL922 19" TFT LCD TCO99 HITACHI Monitor 19" LCD TCO95 DVI TFT Black Hvem er det beste kjøpet til alround bruk? Spiller ikke enormt mye, men vil gjerne ha muligheten. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 allround bruk jeg tror det må være en slik Monitor 17" TFT LCD TCO99 USB DVI Speakers Silver / Black, Q17S Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 allround bruk jeg tror det må være en slik Monitor 17" TFT LCD TCO99 USB DVI Speakers Silver / Black, Q17S Denne kan jeg ikke velge....må velge mellom en av dem som jeg har nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Spesifikasjonene er jo helt lik....det er vel en smaksak....blir uansett små marginer mht forskjeller på de 2 skjermene. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 kanskje vente noen måneder på samsung sin nye 192t? Uansett et fett hvem du velger av de to specsa er ganske like,sjøl syns jeg aliminium ramme ser fetere ut enn sort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå