Beinet1 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, Kjøpte meg ny Asus EEE seashell i forige uke med win xp. Pc-en ble skrudd på og ut-av esken installering av win xp utført. Vanlige småting som brukerkonto og skjermintillinger osvosv ble utført for å tilpasse den min smak og eget antivirusprogram installert. PC gungerer greit en hel dag, men får opp feilmelding som "brukerkonto kan ikke lastes" eller noe i den duren når jeg starter den opp neste dag. Ingenting får den til å fungere så enden på visa blir å reinstallere windows fra gjennoppretingspartisjonen. Denne gangen gjør jeg veldig lite med standardoppsettet og etter to dager skjer akkuratt det samme. Nå klarer jeg ikke å kjøre gjennoppretting med F9 fra oppstart heller. Hva skal jeg gjøre? Er denne preinstallerte versjonen/oppsettet virkelig så ubrukelig? Tips mottaes med takk Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Snakk med de du har kjøpt den av. De vet hvem som har ansvar for at den virker ordentlig. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå