r0zie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Heisann.. Hvor vidt dette går som piratkopiering får moderator bestemme, men jeg har klart å ødlegge BF2 cden min og vil installere dette igjen, noen som vet an om det går an å få tak i en iso fil av skiva så jeg slipper å pese med å få tak i ny installasjonsdisk? har kjøpt org. spillet og cd keyen har jeg her så.. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 er bare å ta seg en tur innom bukta. pleier å ligge iso-filer i torrentene der... bare les infoida til torrenten. er ingen som sier at du må benytte deg av crackene Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 har gjort det, men går veldig seint ned, synd at EA ikke kjører steam style med nedlastningsmuligheter når du har registrert lisensen din.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) patcher med den siste patchen nå, spendt på hva som er nytt i 1.5 i forhold til 1.4 som var current når jeg sluttet.. testet såvidt før jeg patchet, grafikken var ikke like konge som jeg husker, men spillet gruser bad company 2 på gamefeel anyways, ting skjer med en gang når du trykker og slutter å skje med en gang du slipper tasten .. var plutselig gøy å kjøre heli igjen Endret 28. september 2010 av r0zie Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tja, allt innholdet fra euro force, armored fury og spec ops var inkludert i 1.5 om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 er vel bare vanilla som er verdt å spille lell Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nye maps er ikke å forakte. Spesiellt ikke når alle som spiller BF2 faktisk har tilgang på det samme innholdet. Da blir spillerbasen plutselig litt større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå