Noggie Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 26.oktober Fnugg Stilig. Hva er det du egentlig har tatt bilde av her? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 22.oktober Uten tittel Tommel opp! +1 Kult komponert og godt eksponert bilde. Liker at det er akkurat så mye refleks i vinduet. Ellers også, -mange fine og varierte bilder Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Stilig. Hva er det du egentlig har tatt bilde av her? Noen dekorative IKEA-julelys. 28.oktober Presenning Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 29.oktober Splæsj! Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 30.oktober Statue Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Her var det mye bra. En særdeles flott Oktober-fest. Dersom jeg skal trekke frem 3 favoritter så blir det: 4. oktober: Herlig. Fikk faktisk en litt tilt/shift-feeling, selv om det åpentbart ikke er det 7. oktober: Blir virkelig trukket inn i bildet. Flott komposisjon. 20. oktober: Høsten representerer seg selv på orgasmisk vis. Endret 30. oktober 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
SR-L Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Stemmer i med Andreasfe her. Veldig mye bra og utrolig variert. Selv likte jeg også veldig godt 22 som var stramt og flott komponert. Jeg skjønner forresten ikke hvor de trærne i taket kommer fra og har blitt sittende å se på det ganske lenge.. 26, Fnugg var også særdeles lekkert. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Takk for hyggelige kommentarer. Siste dagen i en lang Oktoberfest. Er ikke kjempefornøyd med festen totalt sett, noen motiver jeg hadde planlagt som aldri ble noe av, andre motiver jeg var sikker på var bænkers som ikke gjorde seg fotografiske i det hele tatt og litt for mange hvileskjær av ymse innebilder. Men sånn er det nå engang; mye å forlange å være i toppslag gjennom en hel måned og det handler vel mer om å gjennomføre med stil enn å skape mesterverk dag etter dag. Jeg har også lært 50mmern mer å kjenne selvom det er fastobjektivet jeg har hatt lengst. Har to bilder i festen jeg har kalt motlys, men det er heller unntaket enn regelen for dét er en av få situasjoner objektivet ikke takler bra. Jeg må også innrømme at jeg til tider har gått litt på siden av tilleggsutfordringen med manuell fokus selvom et par av bildene tatt med D300 også er MF-skutt. Kanskje det er DX-søkerene som er for små eller at jeg er blasert av aldri å ha måtte forholde meg aktivt til manuell fotografering, men jeg syns det er befriende å la hardwaren ta seg av fokusering og heller fokusere på komposisjon (pun intended, som det heter på nynorsk). Ingen brakavslutning, men en myk landing i temavariasjon. 31.oktober Strå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå