Finzac Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 7.oktober Fra perrongen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tomme stoler Bummer med tåke; men du fant deg et fint motiv allikevel. Jeg hadde sikkert tatt dette bildet selv uten tåke ... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Flotte, ruvende linjer i første bilde! Fine abstrakte høstfarger 3. og flotte, sugende linjer i jernbanen 4., men høstfargene i 5. var en vinner - definitivt et puslespillmotiv! Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvor på rankeringsstigen befinner puslespill seg, mon tro? Jeg har alltid hatt stuevegg-verdig som den ypperste æresbetegnelsen på et bilde - finns det noe mellom dette og "dette-skulle-jeg-jaggu-meg-likt-å-pusle"? Skal hvert rom i huset rangeres feks? Håper uansett ikke noen fra Ravensburger er innom her og snoker. Ikke så mye knipsing i dag, og fortsetter like godt i høstfargedytten. 8.oktober På vei hjem 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er ingen fornærmelse å få telefon fra Ravensburger, 5. er flott, og ja, det har puslespillmotivkvaliteter - mange mikrodetaljer og fargeforløpninger, visuelt friskt og godt komponert. Strålende utført! Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 9.oktober Trutmunn Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 7. okt var snadder, liker (jernbane)linja som trekker meg inn i bildet og disen mot sollyset! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Flott lys og fin stemning i 7 Oktober bildet! Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk for kommentarene. Søndagstur i strålende høstvær i dag. Har en del keepers fulle av høstfarger, men for å få litt variasjon i festbildene blir dagens bilde av noe helt annet. Forøvrig tatt på samme sted som 6.oktober. Legger inn en liten spoiler som jeg raskt satt sammen med panoramaprogrammet Hugin (som jeg aldri har prøvd tidligere) av hvordan utsikten er i tåkefritt vær. 10.oktober Angio Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 7. og 10. oktober gjör seg ogsaa saars godt. 10. Okt, har ogsaa litt kunstverk-messiges over seg. Noe en skulptør kunne ha laget, og krevd masse penger for. Mens naturen gjør det gratis. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) 11.oktober Løv og kabel Endret 11. oktober 2010 av EvilHomer Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 12.oktober Motlys Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Ikke fått til annet enn inne-knipsing i dag - så litt antiestetikk fra verandaen som nødløsning. 13.oktober Kveld Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 10.oktober likte jeg. stilig. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Syntes trutmunnen var morsom, jeg - mer sitron enn kyss, da. 10. oktober var nydelig! Deilig abstrakt, skarpt og ute av fokus - uten noen referanser til størrelse. Noe Dali-lignende - dette var direkte flott! Likte også på vei hjem og motlys.. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Takk. Syns også søndagens bilde fungerer bra. Busken som er foreviget var egentlig ganske stor, men hadde et snodig bonsai-preg over seg som kommer sånn høvelig fram på bildet. I dag har jeg lekt tombola med fokusringen og skutt fra hofta i trappa opp til leiligheten. 14.oktober Trapp Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 15.oktober Motlys II Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 16.oktober Plastikkpastell Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Du fortsetter med god variasjon. Fin studie i plast Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 16.oktober Plastikkpastell Dette likte jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå