Gjest TJ-gjest Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, har lagt merke til at jeg har noen rare røde flekker under huden på bl.a på hoftebenet og rundt underlivet. Legger ved bilde for å illustrere, lurer på om noen har vært borti dette før eller kan fortelle meg hva det i det hele tatt er for noe jeg har? Har hatt merkene så lenge jeg kan huske men har aldri fått fysisk vondt eller noe lignende i området med merkene, er heller ikke blåmerker. Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Lenke til kommentar
Gjest TJ-gjest Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Bildene er forresten SFW, kun nærbilde av hofte. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har ikke Yahoo. Vansklig å laste de opp til forumet heller? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Får ikke brukt multiopplasting ved gjestebruker og orker ikke gjøre det hver for seg, legger opp på bildr.no Link til bildr.no, hvordan funker det? Bildene er forresten ekstremt store Bilde1 Bilde2 Endret 28. september 2010 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ser ut som strekk arr. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Da stoler jeg på det, de går ikke vekk under trykk så sier seg egentlig selv at det sitter i huden. Merkene er både på hofta og i lysken og har hatt strekk begge steder! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jepp, klassiske strekkmerker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå