Tammaz Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hva er så den beste vannavkjøling på markede idag eller den beste kombinasjonen av forskjellige kjølere???? Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Min gode venn (og alle dere andre også): Dette lover jeg at dere skal få svar på om ikke alt for lenge. Kjølerguiden (tidligere vifteguiden) er på full fart tilbake! Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 gleder meg, men kan si hva jeg mener: Blokk: Maze4 + det kraftigste peltieret du finner Pumpe: Aqua-Bee 1000l/t Radiator: En hel en fra et eller annet bilvrak. Tank: Lag en selv i marmor (siden marmor holder 2 grader mindre enn omgivelsene sånn ca. (har jeg hørt)) Vifte: Radiator vifte fra vraket og heng radiatoren ute i skyggen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det beste vannkjølingsoppsettet er nok med den helt nye Cascade blokka fra Little River Water Blocks http://www.employees.org/~slf/lrwb/ skal vistnok være 2 grader bedre en den forrige WW blokk - som var ca 5 grader bedre en Maze 3...! En kraftig pumpe, f-eks eheim 1250. (ikke for stor heller da den putter ekstra varme i vannet) 1/2" slanger. Og en stor radiator. Ingen vanntank, kun T for lufting og påfylling. Da har du et stort og stygt system - men også det som yter best. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jeg bøyer meg i støvet artic =) tenkte ikke på en sånn T greie for fylling og lufting. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det beste vannkjølingsoppsettet er nok med den helt nye Cascade blokka fra Little River Water Blocks http://www.employees.org/~slf/lrwb/ skal vistnok være 2 grader bedre en den forrige WW blokk - som var ca 5 grader bedre en Maze 3...!En kraftig pumpe, f-eks eheim 1250. (ikke for stor heller da den putter ekstra varme i vannet) 1/2" slanger. Og en stor radiator. Ingen vanntank, kun T for lufting og påfylling. Da har du et stort og stygt system - men også det som yter best. Har du noe informasjon om når noen norske importører tar inn WhiteWater blokkene ? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det beste vannkjølingsoppsettet er nok med den helt nye Cascade blokka fra Little River Water Blocks http://www.employees.org/~slf/lrwb/ skal vistnok være 2 grader bedre en den forrige WW blokk - som var ca 5 grader bedre en Maze 3...!. er ikke det ikke cathar som har designa den blokka der? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har du noe informasjon om når noen norske importører tar inn WhiteWater blokkene ? Nei, men jeg tviler på at det noensinne kommer til å bli en norsk importør. Det er jo like greit og bare bestille rett fra produsent. er ikke det ikke cathar som har designa den blokka der? Ja, men heter jo egentlig Stew Forster :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå