ReGaiN Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Leste at gitaren skulle bli sluppet i USA den 1. mars og at den skulle koste 250 doller.. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Krise! Jeg får gitaren i ettermiddag eller i morgen, men jeg har ikke MIDI adapter. Adapteren har jeg bestilt fra platekompaniet.no, men jeg tviler på at de får den inn på en stund Ikke noen som tilfeldigvis vet om noen andre steder som kan ha fått den inn? Ev. på qxl, ebay eller lignende? Ser at cdon.no forventer den inn 30. mars... EDIT: Bestilte nest siste MIDI adapter fra gameseek.co.uk, var litt billigere å de hadde den på lager. Kommer vel en fortolling på den, men det kan ikke være allverden på 340 NOK vel? Blir nok en avbestilling fra Platekompaniet.no. Fy f... å jeg gleder meg til å hamre løs på dette instrumentet Endret 11. mars 2011 av HulkHaugen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 EDIT: Bestilte nest siste MIDI adapter fra gameseek.co.uk, var litt billigere å de hadde den på lager. Kommer vel en fortolling på den, men det kan ikke være allverden på 340 NOK vel? 85kr i moms + 109kr i gebyr til posten. Takk sendes til regjeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå