Chr1stian Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har prøvd å starte PCen i safe mode som jeg ble anbefalt i min andre tråd (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1262521) Kom ikke ordenlig inn. Ingen ting ble vist på skjermene mine. Derfor søkte jeg litt på Internett hvor jeg fant en artikkel som viste hvordan man kunne få PCen til alltid å starte i safe mode. Tenkte at da måtte det virke. Så jeg gikk i msconfig og endret under "Boot" sånn at den alltid startet i sikker modus og startet PCen pånytt. Problemet er at safe mode fortsatt ikke vises på skjermen og nå kommer jeg ikke tilbake til vanlig oppstart. Har prøvd å trykke f8, men når jeg velger "start windows på vanlig måte" kommer jeg bare tilbake til safemode lastingen. Hjelp`????? Vil kunne bruke PCen igjen :S Christian Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Dette er foresten i Windows 7 på en BenQ 19" og 24" med skjermkortet: Radeon HD4890 low voltage (ettellerannet - fra ett merke jeg ikke husker) Christian Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 har du et integrert skjermkort ? Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Nei. Finnes HD4890 i det hele tatt som integrert? Tviler sterkt med tanke på hvor utrolig stort det er.. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Prøvde med en annen skjerm. Fikk da beskjeden: Out of Range 89,7kHz / 60Hz Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Prøv F10 i stedet for F8 og fjern safeboot fra parameterne. (Fritt gjengitt fra hukommelsen. Hvis det ikke fungerer søk litt etter endring av boot parametre) Endret 28. september 2010 av Eremitten 1 Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Ser ut som om jeg kom inn på det du mente. Det står det: [ /NOEXECUTE=OPTIN /SAFEBOOT:MINIMAL /SOS Hva skal jeg endre det til? Safeboot:Minimal er det har satt det til å starte opp i i msconfig, men vet ikke hva normal oppstart heter :/ Christain Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg ville slettet "/SAFEBOOT:MINIMAL /SOS" og prøvd om windows startet. Merk at endringer her ikke lagres til neste boot, så du må gjøre om endringene i boot.ini i windows ... Endret 28. september 2010 av Eremitten 1 Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Tusen takk skal du ha! Det funket utmerket. Ja, inne i Windows / desktop vet jeg hvordan jeg endrer det tilbake Problemet var bare at jeg ikke fikk sett desktoppen ^^ Nå ble jeg glad Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå