Bytex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Er det noen "lur" måte å få kjøpt US Xbox live ting i Europa? Er et indie-spill jeg gjerne skulle hatt, som ikke er tilgjengelig for oss her borte.. Breath of Death VII http://www.youtube.com/watch?v=yDAj48iq4w8 Det selges for $1 (80 ms points) og har solgt over 30000 siden release. Anmeldere er helt over seg selv over hvor flott og "game of the year" og alt mulig. Og jeg kan ikke prøve det engang fordi jeg ikke finner det på market. Via xbox sin nettside fikk jeg beskjed at det ikke er tilgjengelig i min region eller removed. http://kotaku.com/5550463/xbox-games-you-need-to-know-about Virker som US xboxlive har en egen tjeneste for Indie-spill som vi ikke har her. Endret 28. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 vel, før så kunne man opprette en konto med US adresse. Om det er mulig fortsatt, det kan vel du finne ut av? men da må du kjøpe poeng via xboxlive76uk.com f.eks Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg spurte utvikleren direkte, han sa det er desverre Microsoft som bestemmer regioner, men noen EU land har tilgang til Xbox Live Independent Games (XLIG), f.eks. england. Så hvis jeg lager en konto der kan jeg kjøpe spillet hans. Aner ikke hvordan jeg skulle gjøre det, da. Er jo en glimrende tjeneste egentlig, at independent utviklere kan få spillet sitt på XBL til 1-5 dollar, ala Steam for PC-spill. Sørger de selv for endel blest og publicity (aka spamme ned diverse nettsider og spillblader for å få dem til å teste og anmelde spillet), blir det fort mange tusen salg bare av en artikkel på en populær side som Kotaku. Synd ikke indie-developers i Europa har samme muligheten. Endret 28. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Flere land i Europa og Asia har tilgang til XBLIG, deriblant Sverige. Jeg satt "Local" til Sverige og opprettet ny bruker og kan bruke den brukeren til å spille XBLIG spill. Selv om man ikke kan kjøpe fra XBLIG i Norge, er Norge et av ganske få land hvor man kan publisere men ikke kjøpe. Så neste gang Microsoft utvider med flere land så vil jeg tro Norge er bandt dem. Men om de noen gang vil utvide er nok bare kanskje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Hmm, tror ikke jeg kommer til å lage konto i England. Utviklern av BoD7 sa de kom til å gi ut det + et til RPG på PC som en samlepakke til $5 når det neste var ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå