CrystalHunter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det er en ting jeg lurer på rundt mw2 og det er hacking. -Hva er grunnen? -Hvorfro bruker de pengene på det? -Hvorfor gidde og hacka når man blir banna? Kan ikke alle dere gi meg noen svar? Og til alle dere hackere. SKAFF DERE ET LIV OG SLUTT OG HACK Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 - Grunnen er nok at de hverken eier eller kommer til å skaffe seg noe som helst skills at all!! - Ikke alle hackene og botene koster penger -Angående MW2 var MP en flopp i CoD sin historie + at snart kommer Black ops så de bryr seg vel ikke så veldig Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hender at jeg kommer innpå en hack-server, med forskjellige hacks som slow-mo, XP-hack, speedhack, unlimited ammo hack osv.. Syns det er helt greier med slike ting, bortsett fra XP hack, hvor man pluteselig dinger 70 with no effort at all... Derimot folk som bruker WH og aimbot er noe jeg hater... Hjelper FA@* ikke å reporte heller... Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er drit gøy og se at alle klikker mentalt da... og ikke alle blir banna.... jeg hacket mye før og jeg har ikke blit banna en eneste gang og emd at folk klikker mener jeg bl.a. deg.... du legger ikke ut dette her da! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du hacker og brukernavnet ditt ender med "95". Du er en stereotypi på deg selv. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 haha fy fanden x2 Og det at du innrømmer det er jo helt på trynet. Du gir ikke deg selv akkurat mere reps her. Du er en skam for spill-community'en. Og jeg syns community'n har sunket jævlig lavt de siste åra.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Fordi verden ikke er en fluffy puddel, og er stappet full av idioter og ekle mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå