seugard Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg kjøpte for ikke så lenge siden en subwoffer i tube (ADS 10" m/ innebygd forsterker). Jeg har kablet opp alt og sjekket dette tusen ganger. Men jeg sliter med å stille inn subwooferen på min Blaupunkt Kingston MP35 spiller! Jeg prøver å stille opp bass og ekstrabass og har prøvd så og si alt, men bassen vil ikke spille. Har også studert bruksanvisningen og den har ikke no særlig info om eksterne forsterke. Da er mitt spørsmål: Er det en spesiell knapp/funksjon etc på spilleren for å "Enable" forsterkeren/suben? Er noe utydelig så spør. Vil helst slippe å kjøpe ny spiller da jeg rett og slett ikke orker å tulle mer med kabler osv. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har du koblet pluss, minus og styrestrøm til suben, samt signal fra spilleren, så skal det spille... Lyser det noe i suben? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Alle bass- og X-bassjusteringer skal være på null til å begynne med. Hvordan har du koblet forsterkeren til spilleren? Har du koblet den til Sub-utgangen fra spilleren? Lenke til kommentar
seugard Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Har du koblet pluss, minus og styrestrøm til suben, samt signal fra spilleren, så skal det spille... Lyser det noe i suben? ja, har gjort det. Det lyser ei grønn pære, men denne lyser så fort den får strøm fra batteriet. Lenke til kommentar
seugard Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Alle bass- og X-bassjusteringer skal være på null til å begynne med. Hvordan har du koblet forsterkeren til spilleren? Har du koblet den til Sub-utgangen fra spilleren? Ja, har prøvd uttalige ganger å stille bass og x-bass, uten noe respons fra suben. har koblet forsterkeren til spilleren med vanlige phonokabler. så dette skal være i orden ja. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ta et bilde av koblingene du har gjort bakpå spilleren og legg ut her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå