Gå til innhold

Kameraveske for Olympus Ep-2 med plass til kamera pluss 2-3 objektiver, minst mulig

Anbefalte innlegg

Jeg er på utikk etter en veske for Olympus EP-2, vil gjerne ha plass til kameraet med objetkiv på, og 2 eller tre kompakte objjektiver til. (omtrent på størrelse med kit-objektivet). Pluss ett reservebatteri og et par minnekort. Utover det ønsker jeg en bak som er minst mulig, og mest mulig diskret, og der man eltt kan fiske opp kamraet. Noen som har noen tips til produkter eller produsenter? Er helt grønn på kameravesker, aldri eid en i hele mitt liv.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo se nærmere på Stor eller Medium versjon av Olympus Retro Bag - har selv den store versjonen (som slett ikke er STOR; kun 27x12x18 cm), og det er utrolig hva man greier å få med seg der. Mener jeg hadde med E-P1 + kitzoom + 20mm/1.7 + CV 50mm/1.5 (stor!) + FL36R (stor!) + ekstrabatteri for E-P1 og 2 ekstrabatterier for blitsen, samt minnekort, filler og småtteri da jeg var i bryllup i sommer. Men da var den også smekkfull wink.gif

Det gammeldagse og slitte utseendet er vel gjenstand for smak og behag - jeg synes det er greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...