faaeri Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Adobe har oppgradert sidne foto- og videoredigeringsprogrammer for hjemmebruk. Her er mye nytt og forbedret Les mer Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kjøper man på Adobe Shop som nedlastbar versjon (privatperson) blir prisen knappe 800 kr. Adobe Shop er nemlig registert i Irland, og det er ikke mva på programmer som lastes ned. Og om noen lurer - jeg gjorde det faktisk sist onsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kjøper man på Adobe Shop som nedlastbar versjon (privatperson) blir prisen knappe 800 kr. Adobe Shop er nemlig registert i Irland, og det er ikke mva på programmer som lastes ned. Og om noen lurer - jeg gjorde det faktisk sist onsdag. Er det bundelen med Premiere og Photoshop, eller er det bare for ett av programmene? Får nemlig studentrabatt i Adobes nettbutikk, men prisen (inkl. Frakt og MVA) blir 900 kr, så kanskje det heller vil lønne seg å kjøpe en nedlasting Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 For hvert enkelt program - bundelen koster vel 1 180 eks mva (altså som nedlast). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 For hvert enkelt program - bundelen koster vel 1 180 eks mva (altså som nedlast). Great, da bestiller jeg nok bundelen, og får den sendt hjem til meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Håper ansikstgjenkjenningen er bedre, den har ikke vært helt patent på tidligere varianter, og en virkelig god ansiktsgjenkjenning haddde vært meget nyttig. AtW Lenke til kommentar
SRD Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Prøver ut trail versjonen av begge programmene nå, og det virker veldig lovende. Tror jeg kommer til å kjøpe bundelen til 1 180 kr. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Håper ansikstgjenkjenningen er bedre, den har ikke vært helt patent på tidligere varianter, og en virkelig god ansiktsgjenkjenning haddde vært meget nyttig. AtW Førsteinntrykket var bra. Installerte Photoshop Elements 9 hos en tidligere kollega som jeg hjelper med litt data når det passer seg. Ho hadde akkurat kjøpt seg ny maskin, og i stedet for Elements 2 valgte ho å kjøpe ny versjon på nettet. De 4 - 5 bildene vi testet på fungerte utrolig bra. PS! Personlig så "hater" jeg denne type funksjonalitet, men det er meg. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Prøver ut trail versjonen av begge programmene nå, og det virker veldig lovende. Tror jeg kommer til å kjøpe bundelen til 1 180 kr. Trail = spor, skiløype osv. Trial = forsøk, prøve osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg