idakaroline Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Er det noen som har erfaring med det å ta tatovering i London? Jeg har utrolig lyst på tatovering og siden jeg nå holder til i London, er jeg veldig nysgjerrig på om noen har steder å anbefale! Har sett litt rundt på nettet, men jeg syns veldig mange av de sidene jeg har vært inne på har virka utrolig useriøse. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Prøv i tatoveringstråden du. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194&st=0 Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 30. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Har sett, men jeg kan ikke finne akkurat det jeg er ute etter. Mulig at det står der, men da har jeg isåfall ikke fått det med meg. Mye og lese vet du Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Bare å spørre i tråden, du trenger ikke lese alt. Eventuelt så kna du jo søke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Finn et tattoveringsforum med utgangspunkt i england, eller der engelske brukere er aktive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå