Gå til innhold

Paysafe erfaringer?

Anbefalte innlegg

Ok.. så jeg fant denne Mac'en på finn.no

link: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24510057

Han ville jeg skulle betale han med paysafe.. det får man på narvesen/7eleven.. dette er visst en safe way til å betale! jeg sa ja til dette selv om jeg ville ha oppkrav! dette virker visst slik at du har 30dagers angrerett/returrett eller lignende.. så betalte jeg selger 400kr ekstra fordi han måtte vente 1dag og at det var mange som var på annonsen.. så jeg sa ja til det.. og betalte han 8500kr i paysafe "koder/bonger"

Dette var Torsdag 23.Sept og han har enda ikke sendt den! er dette scam? eller hva skjer.. er drit skuffet:/ har sotte med en venns Mac imellom tiden og han bgynner å bli utolmodig.. og jeg er avhengig av Nett...

er det scam? eller er selger rett og slett en s... j.... treig person?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke ganske nylig at en gutt ble scammet ved bruk av Paysafe/Visa gavekort?

vet ikke.. men jeg har navnet på han som selgte den? så kan jo anmelde ? men han svarer på mail hele tida.. så det virker som han er alvorlig selger..

siste mail jeg fikk av han (igår)

Hei,

Har ikke fått gjort det enda. Har noen komplikasjoner med resetting og fjerne min private data på maskinen...

23.sept skrev han dette...

Ja,

Jeg er akkurat ferdig med å klargjøre den 100%. Satt og så over mailen men fant ingen adresse:)

Takk!

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

sist email km just

Hei,

Det er sensitiv informasjon angående mitt privatliv og familieliv. Må være sikker på at dette er bort fra maskinen.

håper du kan respektere dette da jeg har fått noen kyndige til å sep å det.

Mvh,

aleks

-------------------------------------------------------

er det svindel? skrev just dette til han:

-------------------------------------------------------

ja men Aleks du har Hatt ekstremt lang tid! erke den sendt i løpet av dagen eller imorgen anmeldes dette. jeg er en ungdom i utdannelse og er avhengig av pc! Torsdag sa du den var 100% klar! jeg gikk med på alt du ville og servicen jeg får tilbake er rett og slett dårlig!

Hilsen Skuffet Student

------------------------------------------------------

er sktremt forbanna og skuffet nå...

Lenke til kommentar

Vil tro det der er svindel ja, nypris er jo over 13000, og macer faller ikke i pris så fort.

Det er dessuten ikke noe vanskelig å slette private data, er bare å starte opp med installasjonsdvden i og velge å formatere disken.

trur han mener han vil orverføre dataen til ett eller annet som backup.. men er jo rart.. han svarer jo på alt jeg skriver i mails.. han virker jo som han virkelig skal selge.. men snart gått 1 uke.. har sakt ifra til finn.no og sakt til han at han blir anmeldt dersom den ikke er sendt innen onsdag, og finn.no har tlf nummer som ble registrert med.. dette burde jo være reak:/?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...