protoneedhelp Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har en treig pc, og jeg vil kjøpe ny RAM-brikke. Men jeg lurer på om gjør RAM pcen raskere? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja på papiret vil det det og du vil kanskje også merke en økt hastighet i lasting a programmer osv. Når det er sagt finnes det flere grunner å gjøre din pc "raskere" på. Kjør en diskopprydning og en diskdefragmentering Du finner begge under verktøy Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har en treig pc, og jeg vil kjøpe ny RAM-brikke. Men jeg lurer på om gjør RAM pcen raskere? Det kommer an på ... Har du for lite RAM, så blir prosessoren nødt til å flytte data ut til og inn fra harddisken i ett sett, og dette oppleves som at PC'en blir treg. Har du plass til det, så kan du legge til en eller flere RAM-brikker og således få mer enn du har nå, eller du kan bytte ut den/de RAM-brikkene du nå har med brikker med større kapasitet. Vær klar over at det finnes mange typer av RAM-brikker, og de kan ikke brukes om hverandre. Du må finne brikker som er tilpasset din maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå