Chris_lox Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei! Jeg har nylig byttet ut min 2,5" HDD på 500gb til en Intel x25-v i min laptop, så nå sitter jeg jo med en 500gb til overs. Spørsmålet er om jeg kan koble denne rett i min stasjonære pc ved hjelp av vanlig satakontakt eller vil dette føre til et stykk brent harddisk? Chris Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Samme standard, ingen problemer. Man bruker jo SSDer i 2.5 tommer i PCer så hvorfor ikke harddisker? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 For en permanent løsning kan det vel være greit å montere disken ved hjelp av et sett med innfestingsrammer. (Det står at det er for 2.5" SSD, men det er vel samme hullmønsteret i sidene på en 2.5" HDD?) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Tusen takk for svar! Kjører oppheng med o-ringer, så burde ikke være et stort problem å modifisere det litt for å holde en 2,5 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tusen takk for svar! Kjører oppheng med o-ringer, så burde ikke være et stort problem å modifisere det litt for å holde en 2,5 Ah, 3-toms o-ringer fra nærmeste rørleggersjappe? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Stemmer det! Husker ikke akkurat dimensjon, men ved hjelp av litt strips så sitter det meste mer enn godt nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå