Jakoozie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 World at Wars zombie-modus returnerer. Les mer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Zombier?, første gang jeg har fått med meg Call of Duty og zombier i samme setning. Er forsynt med Zombier for en tid nå forøvrig. Endret 28. september 2010 av simalarion Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nazi Zombies er noe av det beste som jeg noen gang har spillt i et cod spill. Kan ikke vente med å invitere over folk for å game Nazi zombies nok en gang Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Zombier?, første gang jeg har fått med meg Call of Duty og zombier i samme setning. Er forsynt med Zombier for en tid nå forøvrig. Forrige COD-spillet de lagde var også det zombier med:) Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) W00t Zombier var jo det beste i CoD: WaW, men de bør absolutt fikse hvordan man spiller sammen. Halvparten av tiden kunne ikke alle "join'e" serveren man laget. Endret 28. september 2010 av Colossus Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gammal "Ny" het.. http://itani15.wordpress.com/2010/08/14/treyarch-finally-confirm-nazi-zombies-in-black-ops-but/ Jeg fant ikke siden der Treyarch selv hadde sagt det.. Det var en god stund siden Gamestop sa at det ble zombie i black ops, så kom Treyarch ut å sa at ryktene var sanne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg