dogcow Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei. Jeg bruker nettet til xbox live (halo) og surfing i forbindelse med skole. Hvor kjapt internett trenger jeg? Og hvem gir meg dette billigst? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 For spilling greier det seg med en opplinje på et par hundre kilobits. For å få en grei surfeopplevelse så holder det med et par Megabit ned. Sjekk http://telepriser.no for pris. Mulig du hadde klart deg med Netcoms mobile bredbånd til 125 pr måned, men tviler på at det er fullgodt til å spille med. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei. Jeg bruker nettet til xbox live (halo) og surfing i forbindelse med skole. Hvor kjapt internett trenger jeg? Og hvem gir meg dette billigst? Skal du spille så vil jeg anbefale en adsl linje eller kabel. Nextgentel har studenttilbud på adsl. Canal Digital og Get har kabel. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ventelo har ADSL2+ til 299 kr/mnd om du bestiller før 1 oktober. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvor i byen bor du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå