Carl Sagan Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Heisann! I disse tablet/PDA-tider begynner virkelig konkurransen å tilpasse seg. For litt over et år siden kom Creative med en PDA/Tablet-sak som passet mine behov perfekt: Zii EGG - Hjemmeside. Det eneste problemet med den? Den var ikke tilsalgs til vanlige forbrukere ... Så nå er jeg kommet tilbake, og lurer på om den perfekte PDA-en eller Tableten til mitt bruk, er kommet, og i salg. Spesifikasjoner: 3.5" skjerm eller større. Kapasitiv trykkskjerm. Mulighet for minnekort og/eller 32GB lagring innebygd Mulighet for å kjøre video ut via HDMI Klarer å spille av 1080p .mkv ut via HDMI OK lydkvalitet Linux/Android WiFi (3G+ringemuligheter er en bonus, men gjør ofte spilleren veldig dyr derfor ikke nødvendig) Koster under/rundt 3000,- GPS er bonus men ikke nødvendig Kamera ikke nødvendig Endret 28. september 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 3,5 tommers tablet? Selv har jeg Huawei S7 og kan si den er veldig ok sett i forhold til pris. 7 tommer skjerm er passelig og liten nok til å putte i innerlomma på jakka. 3g er og noe som anbefales da det nok fort kan bli et savn å ikke ha. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 3,5-8 tommer. I 3,5" klassen blir den lignende Zii Egg eller samme størrelsen som N810/N900 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå