Gå til innhold

History's Strongest Disciple Manga [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Så etter 400 kapittel med History's Strongest Disciple så kom det endelig til min oppmerksomhet at dette forumet ikke har en tråd om den. "En skam" tenkte jeg at det kanskje var på tide og ihvertfall se om det er mulighet for å ha en diskusjonstråd for HDK.

For dere som ikke har lest History's Strongest Disciple så rekommenderer jeg at dere ihvertfall prøver dere på de første 5 kapittelene og lærer dere å skjenne awesomenessen i det! (og får dere som ikke har lest kapittel 400 IKKE LES VIDERE PÅ DENNE POSTEN! Seriøst!)

Uansett. KAPITTEL 400 ER UTE PÅ MANGASTREAM!!! AND I MUST SCREEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAM! APACHAI! NOOOO! For Guds og mangakaen sin skyld så håper jeg virkelige at "Knyttneve igjennom lungen" kan helbredes! Ellers så skal jeg egenhending fly over til Japan og kverke drittsekken(ved mindre døden blir behandlet på en god måte). Jeg håper virkelig at Kenichi får en del applied phletonium og banker både Koukin og Agaard!

"It's all fun and games until somebody gets a falcon punch sent through his ribcage, then its serious ****!"

Endret av B-E-T-A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen er at det er nesten ingen som leser serien og at nye tråder ble opprettet, sendte Kenichi tråden langt bakover, slik at ingen fant den (for ingen gidder å "bumpe" gamle tråder)

Har ikke lest 400 ennå, men gjør det etter jobb idag =D

Høres ikke ut som at det var noe bra som skjedde :dontgetit:

btw - Kenichi mangatråd opprettet 18 november 2008, siste post 2 februar 2009 = totalt 17 innlegg

anbefaler deg heller å bli med på diskusjonen på MAL - link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...