Gå til innhold

Intel x-25 80 Gb eller SanDisk G3 120GB?

Lachrymol

Anbefalte innlegg

Hei,

vurderer en ssd til laptopen min siden jeg var så utrolig fornøyd med ytelsen det gav desktopen min som systemdisk. Da kjøpte jeg en Intel x-25M 80 Gb til 1600 kr.

Tenkte å bruke den samme til laptopen, men ser plutselig at Komplett har tilbud på SanDisk G3 Solid State Drive 120GB til 2200.

Siden det blir den eneste disken på laptopen kunne det jo være kjekt med den ekstra plassen, men hvordan en SanDiskene i forhold til Intel?

Selv om ytelsen muligens er litt bedre hos Intel, vil det vel fortsatt gå merkbart raskere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett hadde det same tilbodet for nokre veker sidan, ein test frå SweClockers fekk meg til å ikkje kjøpe den.

G3-enheten från SanDisk var bland det långsammaste vi har testat när det kommer till SSD-lagring. Förutom hastigheten är den dessutom ohyggligt dyr. Det enda som egentligen bär upp den är företagets påstående om lång livstid samt den tio år långa garantin.
Lenke til kommentar

Komplett hadde det same tilbodet for nokre veker sidan, ein test frå SweClockers fekk meg til å ikkje kjøpe den.

G3-enheten från SanDisk var bland det långsammaste vi har testat när det kommer till SSD-lagring. Förutom hastigheten är den dessutom ohyggligt dyr. Det enda som egentligen bär upp den är företagets påstående om lång livstid samt den tio år långa garantin.

Hmmm, takk for info. Men det er mye plass, da, og den er jo satt ned ganske mye. Er den sååå mye treigere at det ikke er noe vits i forhold til HDD, eller er den bare treig sammenliknet med andre SSD'er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...