Jakoozie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Two Worlds 2 ser vi ikke noe til på denne siden av julekakene. Les mer Lenke til kommentar
IkkeSåPro Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 det er kjiipt, gleder meg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Håper dette er aller siste utsettelse. Med tanke på hvor raskt spill fornyer seg vil jeg tippe det allerede er på grensen til å bli utdatert, så om de utsetter det enda lengre kan det bli for utdatert for mange. Dvs fjortiser. Stalker, Prey og Duke Nukem Forever ble utsatt veldig lenge. To av dem var elendige, og Duke har ikke engang kommet ennå. Jeg vil helst ikke at Two Worlds 2 skal lide samme skjebne. Selv om det første var dårlig hadde det definitivt en sjarm. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Var Stalker elendig nå plutselig? Du om den saken. Two worlds 2 ser uansett spennende ut. Må nok prøves når det endelig kommer i hyllene. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det var sikkert bra ett to, tre dusin patcher. Lenke til kommentar
slarur Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er det ikkje Zuxxez som er utgiver i Europa? Tror dei har planer om å gi det ut i oktober! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er det ikkje Zuxxez som er utgiver i Europa? Tror dei har planer om å gi det ut i oktober! Det blir gitt ut i Oktober i Tyskland slik jeg har forstått det. Med andre ord så er det bare å bestille direkte fra Zuxxez, så har du spillet i oktober. Synes artikkelen var ganske dårlig igrunn, tydelig at det ikke er undersøkt så mye her. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Det har skjedd en glipp her ja, jeg var enkelt og greit ikke klarer over at det var en tysk utgiver som hadde rettighetene her til lands. Skal oppdatere saken, og eventuelt skrive en ny notis på dette. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Veit ikke om Gamespot er den mest troverdige kilden, men likevel http://www.gamespot.com/news/6280012.html Presumably, the notion that the game was unfinished also didn't sit well with the game's European publisher Zuxxez, which still plans to release it in a handful of territories October 21. Det er KUN den amerikanske utgivelsen som er utsatt, ergo så blir ikke vi pårørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg