IkkeSåPro Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Pc'en min skrur seg av og på med et intervall på 2-3sec, hva kan dette vere?. jeg har byttet skjermkort og strømforsyning for kanskje 2 måneder siden. jeg føler på meg at det er prosseor eller hovedkort men ekke sikker. kan den bare bli over opphetet? for jeg mangler litt kjøle pasta =) takker for svar Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Altså. Skrur den seg av, venter to sekunder får så å skru seg på igjen? Fortsetter den om og om og om igjen? Lenke til kommentar
IkkeSåPro Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Altså. Skrur den seg av, venter to sekunder får så å skru seg på igjen? Fortsetter den om og om og om igjen? det gjørn mja! Lenke til kommentar
IkkeSåPro Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Altså. Skrur den seg av, venter to sekunder får så å skru seg på igjen? Fortsetter den om og om og om igjen? det gjørn mja! så hva mener du er galt? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du må gi mere info, det blir som o gjette lottorekka..men siden du sier du har for lite kjølepasta så kanske cpu blir for varm og den stenger av sig for at ikke ødelegge cpun.. Lenke til kommentar
IkkeSåPro Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 corsair powersupply 750w bulk, black ATX/EPS, 120mm FAN, 4x Sata, SLI INTEL CORE 2 duo E8500 3,16GHz, socket LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED w/fan bedre nå? eller åssen info vil du ha? Lenke til kommentar
IkkeSåPro Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 corsair powersupply 750w bulk, black ATX/EPS, 120mm FAN, 4x Sata, SLI INTEL CORE 2 duo E8500 3,16GHz, socket LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED w/fan bedre nå? eller åssen info vil du ha? problemet opsto i går kveld, mja er ganske sikker på all maskinvare funker. alle vifter går. den har skrudd seg av noen ganger men da har den skrudd seg på igjen uten problemer men nå går den bare av og på i et sett. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg aner ikke hva det kan være, unnskyld. Lenke til kommentar
IkkeSåPro Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 når jeg tok ut ram brikkene starta den. men hvor stor er sjangsen for at begge brikkene har ryki? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sjekket du at volten (og settings) på rambrikkorna er riktig? Men har du prøvd at starte med kun en brikke i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå