josh Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 SP4 for Win2k er ute og kan lastes ned her: Network: http://itpro.no/download.php?op=getit&lid=359 Express: http://download.microsoft.com/download/b/1...4express_en.exe Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 tok meg litt på senga denne nyheten men den er kjærkommen uansett beste biten med SP4 er vel denne http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;263939 fiksen.. var selv ikke klar over at den eksisterte men den har gjort livet mitt surt til tider. etter søk av filene som er spesifisert i den fiksen på både dato og version så har jeg alle sammen på maskinen min.. etter to tre dager på LAN med lasting fra både internett og nettverket så blir maskinen min suppe treg men forhåpentelig nå når jeg får inn SP4 så vil ting bedre seg Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Noen som har lagt in SP4 enda da? Noen erfaringer og dele? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 SWEEET skal lastes ned Men har bare 700mb igjen av nedlastinga mi....(av 30gb) menmen.... detta er VIKTIG.... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 ehh denne er på Engelsk og jeg har alltid bruk Norske service packs til nå .... laster ned men jeg skal vente litt ... eller må jeg det .... Lenke til kommentar
enl Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har du norsk versjon av Windows 2000, har du nødt til å bruke den norske utgaven av SP'en. Du får ikke startet installasjonen engang. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 La inn SP4 nå på min laptop, maskinen oppfører seg ikke anderledes eller bedre. Men det er greit å få inn alle fiksene. Telcontar Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Nice Men elendige "mirror's" (aner ikke hva det heter på norsk). Dette gikk tregt. Jeg laster ned herfra og det går mye fortere en link'en i topic, prøv denne karer Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg lastet ned full hastighet... 125kb/s med 1024 linje Brukte Download Accelerator da Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Lastet ned på 350Kb/s her. Innstalerte den nettop, ser ingen store forrandringer, men er vel heller ikke meningen. Tok litt tid å boote opp, men er vel kasnje fordi den skulle gjøre noe endringer eller noe. Looking good så langt. Bare synd de ikke brukte denne sjangsen til å fikse 60Hz bugget i spill, hadde vært greit å slippe å bruke programmer for å fikse det. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Noen som har lest igjennom hele TOS'n enda og vet om den inneholder noe 'skummelt' eller ei? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Problemer. Først la jeg inn den uoffisielle SP4 for engelsk win2k. Jeg har engelsk. Alt gikk fint. Helt til jeg var helt ferdig og skulle sette meg på nettet. Nå sitter jeg på en 1 mbit linje fra telenor. Skulle koble opp irc og vg. ALT gikk så sinnsvakt treigt, ALT som hadde med internet å gjøre. Så tenkte jeg, dette er sikkert noe pga det er den uoffisielle. avinstalerte, funka flott det også. Nå funket internetten like greit igjen. Så ble den offisielt utgitt. Lasta ned den, alt var greit helt til jeg hadde instalert å restarta. Internetten funka heller ikke nå. Jo den funka, men hadde aldri noe fart, tok 4-5 minutter å få opp VG.no. Så avinstalerte jeg igjen, nå funker alt greit igjen. Så noe er iveien en eller annen plass her altså.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 60Hz bugget For 4534534 gang: "It's not a bug, It's a feature" For å hindre at idioter ødelegger skjermene sine. Og jeg tør ikke engang å installe SP3 engang, så SP4 kommer ikke på tale. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Nice Men elendige "mirror's" (aner ikke hva det heter på norsk). Dette gikk tregt. Jeg laster ned herfra og det går mye fortere en link'en i topic, prøv denne karer Speil, Spegler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå