Gå til innhold

Win2k SP4 ute!

josh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tok meg litt på senga denne nyheten men den er kjærkommen uansett :D

beste biten med SP4 er vel denne http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;263939 fiksen..

var selv ikke klar over at den eksisterte men den har gjort livet mitt surt til tider. etter søk av filene som er spesifisert i den fiksen på både dato og version så har jeg alle sammen på maskinen min.. etter to tre dager på LAN med lasting fra både internett og nettverket så blir maskinen min suppe treg men forhåpentelig nå når jeg får inn SP4 så vil ting bedre seg :)

Lenke til kommentar

Lastet ned på 350Kb/s her.

Innstalerte den nettop, ser ingen store forrandringer, men er vel heller ikke meningen. Tok litt tid å boote opp, men er vel kasnje fordi den skulle gjøre noe endringer eller noe. Looking good så langt. Bare synd de ikke brukte denne sjangsen til å fikse 60Hz bugget i spill, hadde vært greit å slippe å bruke programmer for å fikse det.

Lenke til kommentar

Problemer.

Først la jeg inn den uoffisielle SP4 for engelsk win2k. Jeg har engelsk.

Alt gikk fint. Helt til jeg var helt ferdig og skulle sette meg på nettet.

Nå sitter jeg på en 1 mbit linje fra telenor. Skulle koble opp irc og vg. ALT gikk så sinnsvakt treigt, ALT som hadde med internet å gjøre. Så tenkte jeg, dette er sikkert noe pga det er den uoffisielle. avinstalerte, funka flott det også.

Nå funket internetten like greit igjen.

Så ble den offisielt utgitt. Lasta ned den, alt var greit helt til jeg hadde instalert å restarta.

Internetten funka heller ikke nå. Jo den funka, men hadde aldri noe fart, tok 4-5 minutter å få opp VG.no.

Så avinstalerte jeg igjen, nå funker alt greit igjen.

Så noe er iveien en eller annen plass her altså..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...