SirJames Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn igjen for moro skyld. Savner også det fysiske tastaturet. Nå ser jeg man får disse for tusenlappen på ebay ferdig rootet med CyanogenMod 6.0 (Android 2.2) Har tenkt å kjøpe Desire Z hvis ikke det dukker opp noe annet bra med fysisk tastatur. Men HTC G1 er jo en grei backup-telefon. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har en sånn liggende et eller annet sted:P Ikke brukt på et år ca, da jeg kjøpte Heroen min. Fysisk tastatur er genialt ja, men syntes selv telefonen gikk tregt, selv om jeg regner med at det har blitt enda mer fikset på nå, men android 2.2(rootet). Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Er den raskere med root? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Nå har jeg bestilt en G1 med CyanogenMod 6.0 (Android 2.2) Se på denne: Skal være strøken ifølge selger. Som ny. 1000 kr med frakt Blir en fin telefon nr 2. Hvis jeg da ikke selger Nexus One og venter på en bedre mobil med hardwaretastatur. Tror ikke jeg blir "blown away" av Desire Z. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Da har jeg fått G1 fra statene med Froyo. Herlig med hardwaretastatur igjen. Selvfølgelig ikke like rask som Nexus One men mye telefon for en tusenlapp. Den er som ny, ingen riper eller merker i det hele tatt. Da har jeg denne til det kommer en bra mobil med fysisk tastatur. Nexusen ble solgt i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå