Co[]V[]bster Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hei, fikk min Qtek 7070 i dag, og er storfornøyd, det er bare noe jeg savner, ett program for å sjekke plass i de forskjellige minnene. Vet dere om ett slikt program? Helst gratis. --- Takk på forhånd! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Har Qtek 7070 kommet med Norsk meny og sms ennå? Lurer på å kjøpe en slik selv skjønner du. Takker for svar. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Nei desverre ikke ennå.. men den ventes så vidt jeg vet neste mnd. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvis feks jeg kjøper meg 7070 nå da som er engelsk,kan jeg få ny software lagt inn med norsk senere? men er det æ,ø og å på tastene eller kommer det en ny tlf med dette på oxo? Noen som har peil på dette? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Det står da ikke æ, ø, å på tastene. Det slutter på z :wink: Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hmm,det er litt kjedelig da. :x Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Så vidt jeg vet står det ikke trykt æøå på nokias taster heller, du må bare trykke så og så mange ganger på "a", for å få "å". Det kommer ny software som legger til æøå snart. Men dere kunne ikke tenke dere å svare på spm. mitt? Jeg har nemlig ett 256MB minne kort jeg skulle sjekket plassen på. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Er T9 ordboken HELT lik Nokia sin eller annerledes?Tenker da på når man skriver SMS med Nokia,der har man mellomrom på 0 og sånne ting? Hvor kjøpte du din,pris? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Betalte 6100Kr, på www.idedata.no. Ja mellomrom er på 0. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Å fy satan det var dyrt :o Får den til 5100kr på Multicom. :wink: Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Det er en hake ved den prisen :wink: Billigste pris uten noen bindinger what so ever er 6000Kr. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det har da aldri vert æ, ø, å på tastene til mobilene. :smile: Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Nettop Men kan vi slutte med Off-Topic her nå? Jeg spurte ikke om det var æøå på tastene, jeg spurte om: Vet dere om ett program hvor man kan sjekke plassen i minnekortet? Litt kjipt å ikke hvite hvor mye jeg har igjen. Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det har da aldri vert æ, ø, å på tastene til mobilene. :smile: Jo det har det vært 5510 og nokia 6800!!!! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 V[]bster"]Nettop Men kan vi slutte med Off-Topic her nå? Jeg spurte ikke om det var æøå på tastene, jeg spurte om: Vet dere om ett program hvor man kan sjekke plassen i minnekortet? Litt kjipt å ikke hvite hvor mye jeg har igjen. går du på www.coolsmartphone.com og leter litt og registrer deg (gratis) så får du tilgang til masse greier. bla. det du søker etter. du får da tilgang til en download link for disse telefonene med litt snadder til telefonen din.. kos med 256ram i telefonen har det eg og.. lagt inn noen kjekke donaldfilmer og masse mp3'er Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har lyst på en slik jeg oxo,men det som stopper meg er at den kommer kun i engelsk ennå. Lurer på når den bekreftede datoen er på norsk. Lenke til kommentar
marius84 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 kos med 256ram i telefonen har det eg og.. lagt inn noen kjekke donaldfilmer og masse mp3'er Har du 256mb RAM i telefonen? jeg må si meg imponert, det har jeg aldri hørt noen ha før Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 sjekket du ikke nyhetssidene til idedata i det du kjøpte? øæå probelmet er fikset til en viss grad=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå