Lilla99 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Går det an å melde seg opp til eksamen noe sted uten å ha arbeidskrav? Jeg har strøket på det ene arbeidskravet og jeg må ha begge godkjent for å komme opp til eksamen, så for meg går det veldig dårlig nå. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du må spesifisere litt kva utdanning du tar for at nokon kan hjelpe deg skikkelig, har arbeidskrav noke med praksisarbeid å gjere? Uansett så svarer du ganske greit på ditt eige spørsmål, dersom det er eit krav om å ha bestått arbeidskravet for å melde seg opp til eksamen så får du heller ikkje meldt deg opp til eksamen før arbeidskravet er utført. Er mulig du kan søke om dispensasjon, men det er nok heller tvilsomt at du får dispensasjon frå ein stryk. Lenke til kommentar
Lilla99 Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Det er Organisasjonsfag på høgskolen. Jeg klarer rett og slett ikke disse arbeidskravene Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dersom du har problemer med arbeidskravene dine så må du nesten finne noken til å hjelpe deg. Eller alternativt droppe faget. Dersom du dropper faget kan det kanskje hende du finner eit anna fag som oppfyller kravet til å få fullført utdanning. Eit kjappt søk på organisasjonsfag gav meg blandt anna at Høgskolen i Telemark har samme faget men med kun ein 4 timers eksamen pluss nokre ikkje obligatoriske oppgåver. Dersom du får store problemer så kan det kanskje være aktuelt å ta faget på ein anna høgskule? Bortsett frå det kan det være greit å nemne at dersom du ikkje får gå opp til eksamen dette semesteret så er ikkje det ei stor krise. Du kan alltids prøve igjen neste år og du er nok langt fra den einaste som ikkje får bestått alle faga i år. Er stadig fleire og fleire som bruker meir en 3 år på sin bachelorutdanning. Dersom du skulle ende opp med å måtte bruke eit fjerde år på utdanninga di så kan det være greit å fylle opp vitnemålet ditt med andre relevante fag som kanskje høyrer til ei anna studierettning. På høgskule nivå så kan nesten alle typer fag brukas som valgfag til å fylle opp vitnemålet med studiepoeng. Eg antar at du no går øk.ad? Då kan det kanskje være ein idé å sjå litt på f.eks tekniske eller sosiale fag til å fylle opp med? Uansett bør du snakke med studierådgiveren din dersom du er i tvil om du klarer å bestå eksamen eller vil høyre om andre måter du kan få bestått utdanning på. Lenke til kommentar
Lilla99 Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Jeg går årstudium og er redd jeg mister stipend og lån dersom jeg ikke står i år, eller får jeg beholde dette om jeg tar samme fag neste år? Takk for svar Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du taper litt på å styke ja, men du vil ta det igjen til neste år når du består eksamen. Dersom du stryker så vil du ikkje få gjort om like mykje av lånet ditt til stipend som vanleg, men det er ikkje snakk om så mykje at det er verdt å miste nattesøvnen over. Men, dersom du stryker mykje kan du risikere å miste stipend og lån. Men då må du stryke 60 studiepoeng (1 heilt år med studier) før det skjer. Det værste som skjer no er at studielånet ikkje minker like raskt som berekna for ein som består alle fag. For å kompansere for dette kan du høyre med studierådgiveren din om det er noken fag, nettkurs eller prosjekter som du kan gjere i år som du får studiepoeng ut av. Kva emne det gjelder er ikkje så viktig sidan lånekassa berre tar hensyn til antall studiepoeng per semester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå