abene Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Lansering av Lenovos nye hybridmaskin, Ideapad U1, går ikke uproblematisk for seg. Les mer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Tør jeg håpe at maskinvaren og programvaren er up to date i forhold til når den kommer på markedet? Den ble vel først vist frem i januar såvidt jeg husker og allerede da var spesifikasjonene og brukeropplevelsen til skjerm-delen tvilsomme Endret 28. september 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Windows 7 med tastatur, men Linux når man tar av skjermen? Hva betyr det? At man må slå den av for å ta av skjermen? Det er jo i så fall en merkelig begrensning og ikke noe jeg ville forventet. Jeg skjønner selvfølgelig at det nødvendigvis er visse tekniske begrensninger, men en normal form for docking/un-docking burde vel vært mulig uten å slå den av? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Høres ut som en merkelig løsning å bytte mellom Linux og Windows slik. Vil alle IM-kontoer, filer, instillinger, osv. synkroniseres/'være tilgjengelige' i begge operativsystemene? Lenke til kommentar
moft Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 trenger den å være forsøplet med windows ? - vil det finnes en utgave med Linux/Linux ? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 trenger den å være forsøplet med windows ? - vil det finnes en utgave med Linux/Linux ? Mange vil sikkert si det samme om Linux, det beste hadde kanskje vært valget mellom: Ubuntu Desktop Edition / Ubuntu Netbook Remix og Windows / Windows CE ... ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Enig i at valgfrihet er den beste løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå