Gjest Lolly Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er det normalt å føle at man er trøtt hele tiden ? Skal til sjekk om jeg har støvallergi, da jeg plutselig for et par uker siden begynte med røde sterkt kløende øyne som kan renne av og til, jeg nyser og nesa rener, og jeg er så trøtt og sliten! Når jeg våkner om morgenen er det egentlig værst, men det føles som om øynene "lurer meg" til å tro jeg er trett, når de egentlig bare klør. Av og til når man er veldig trøtt så gnir man seg jo gjerne i øynene og legger seg. Føles at det er det samme her... Og om du har støvallergi hva slags andre plager har du ? Jeg har også fått utbrudd av min atopiske eksem i albue-leddene siden dette oppstod. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, har støv allergi jeg. Og dyr, og pollen...lol. Er vanlig å føle seg trøtt og utmattet. Er kroppen som jobber hardt mot disse "angrep". Når jeg får støv reaksjon så får jeg kraftig rød irritasjon på området utsatt. Som regel overarmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå