Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvordan bli mere voksen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så gjør oss alle en tjeneste og lag mer utfyllende førsteposter hvor du faktisk beskriver PROBLEMET ditt, hvis du i det hele tatt har noe.

Og når du får svar, så ta heller inn over deg svarene du får. Og om noen faktisk kommer med en konkret løsning på problemet ditt, så slutt å lage mer ut av det enn det er. Slik er det nemlig i din forrige tråd, og selv for folk som bare ser på tråden er det irriterende. Det er meningsløst at den forrige tråden din bare fortsetter og fortsetter.

On topic:

Nå svarte du nettopp Nei på posten til Ishq, James Whistler, Fiskebollebiff og kammizez SAMTIDIG ... Du svarte enkelt: "nei." til FIRE svar som du har fått. Slik tolker jeg det fordi du ikke satte noe svar i quote. Du bare sa nei. Det tolker jeg som at du på en svært barnslig og lite voksen måte [hint, hint. dette har relevans til tråden] nekter å høre på noen av svarende du får.

Man kunne skrevet doktoravhandlinger av svarene du får, men alt du sier er: Nei.

OG DU GIDDER JO IKKE Å DEFINERE HVA DU LEGGER I ORDET "VOKSEN"!!

Det å være voksen går ut på titusenvis av ting:

- Hormonene i kroppen din

- Skjeggvekst

- Modenhet

- Mengde kjønnshår

- Evne til å løse problemer

- Hvor mye kunnskap du har

- Å oppføre seg riktig

Det går i det uendelige. Du kunne like godt spurt: "Hva tenker jeg på nå?"

Det er fordi du kommer med et spørsmål som har et uendelig stort antall aspekter ved seg.

Hvis du gidder å si noe annet enn dine standardsvar (slik som "nei" "noen positive kommentarer snart?" og så videre) og faktisk bryr deg om at folk gidder å svare i tråden din, så vil jeg mene at du har blitt mer voksen.

Modenhet, Evne til å løse problemer, Hvor mye kunnskap du har og å oppføre seg riktig.

Lenke til kommentar

1. Ta ansvar

2. Vær høflig

3. Lær deg å sette deg inn i andres situasjoner og oppfør deg på en måte som får andre rundt deg til å slappe av.

4. Vær politelig

5. Tenk over hva du skal til å si før du sier det, pass på å ikke såre andre når du snakker.

6. Ikke si noe du ikke kan stå for.

7. Ikke gjør noe du ikke kan stå for.

8. Ikke prøv å framheve hvor voksen du er/føler deg ved å nevne det selv. liksom-voksene unger er noe av det verste som finnes.

Det som gjør deg voksen er ikke hvordan du kler deg eller hva du gjør, det er hvordan du oppfatter verdenen og hvordan du velger å reagere på det du oppfatter.

Just my 50 cent's.

Edit:

Aldri kommenter andres feil og mangler, og for all del ikke korreger andre når de tar feil hvis ikke de kan skade seg selv eller andre ved å gjøre denne feilen.

Endret av Lobbi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt dårlig formulering av meg, men feks. når du er sammen med kamerater og ingen andre er tilstede er det ikke så farlig, men med andre voksne tilstdede er det værre.

Hadde en episode for ikke lenge siden da jeg og kameratene mine skulle gå og kjøpe wienerpølser hos den lokale slakteren i lunsjen på skolen. Da dette er en skikkelig slakterbutikk sier det seg selv at det ikke var mange på vår alder i samme butikken, mesteparten var 50+

Da tenkte jeg at, ja nå er det bare å oppføre seg som et sivilisert menneske og være som folk flest når de er ute blandt folk. MEN! selvfølgelig skal ene kamereten min ødelegge alt og begynne å fortelle grisevitser og det som værre er, samtidig som han surrer rundt og snakker høyt så alle hører det om hvor mange "gamlinger" det er her!. Det endte med at jeg latet som jeg ikke kjente han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...