Gå til innhold

Erfaringer Thrustmaster F1 FFB Racing Wheel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd det, men har lest en del reviews jeg kom over da jeg selv lurte på kjøp av dette for en tid tilbake. Hovedkonklusjonene i de fleste omtaler var som regel slik:

Det beste Formel 1 rattet du kan få tak i. Fantastisk presisjon samt kvalitetsprodukt fra topp til tå, men...

Ubrukelig til annet enn Formel 1, eksempelvis Rally: Man får ikke den samme presisjonen her, og ryker som regel på skogen for et godt ord. Og dette virker det heller ikke som om man klarer å venne seg til. I tillegg må man med dette rattet konstant sitte med hendene i stilling 10 på 2 (eller kvart på 3). I Rally blir dette uutholdlig da man ofte ønsker en hånd på toppen av rattet (i allefall hvis den andre hånden skal brukes til å gire med via en girspake).

Dette var det jeg har lest om rattet. Konklusjon: Skal du bare kjøre F1: Kjøp det. Skal du ha et allround ratt: Glem det. Jeg kjøpte det derfor ikke, men som sagt... jeg har ikke prøvd det selv så det kan godt være at jeg tar feil :) .

mvh

Jan Arve

Lenke til kommentar
Nei, har ikke rattet....ei heller sammenligninger til andre ratt.

:D

Og poenget med å si det var?

Bl!zzard

Søk etter rattet på www.google.com og se om du ikke finner et lass av reviews der. Du finner sikkert reviews på sider som www.simhq.com og www.racingsim.com osv. også.

Har vurdert dette rattet selv da jeg stort sett bare spiller F1 (hva racing angår), men har enda ikke kjøpt det. Logitech sitt MOMO ratt er bra (kollega som har det), men det er jo ikke å oppdrive.

Hadde man hatt stompen full av penger så ville jeg nok gått for ActLabs sitt råe sett med clutch og eget girsystem.

des, OUT!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx

Desdichado:

Intet poeng...bortsett fra følgende:

1. Bl!zzard er naboen min :D

2. Få posten inn på "siste fra forum", slik at han kanskje skulle få et svar. Det gikk faktisk 5 dager før JEG svarte...!

3. Stilte han et spm? Ja....Svarte jeg korrekt på det?...Ja, vil si det.

Seff er det grunn nr. 2 som er årsaken her....

Beklager at du ble ubeleiliget så mye at du følte min post krevde en kommentar.

Hold det ekte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...