Gå til innhold

OneCall, Best tilbud noengang? "Gavepakka" fribruk ut året

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chess slo av 10,- og er nede i 89,- ut året. :thumbup:

Samme med Tele2 - haha, flyttet et annet nummer over til dem. Regnet på at tvillingkort ville koste ca like mye i 3 måneder ca som de 89 kronene utgjorde. Så melder jeg bare endring til sheriff e.l. 1. januar.

Får håpe Onecall dumper prisen, eller kliner til med noe skikkelig kult i Desember. Men syns det er rimelig teit av Tele2 og Chess å ikke finne på noe slikt selv, men heller vente på at en konkurrent presser dem.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Satser på at One Call kommer med ny pris i løpet av helgen. Ble litt irritert med en gang jeg så at Tele2 og Chess var billigere (akkurat bestilt One Call), men er kun One Call med Telenor-dekning, noe som er nødvendig her i området.

Regner med at One Call øker minutter,sms og data en del, eller setter ned prisen.

Håper dette er starten på en priskrig, hvor utfallet blir rimelig "fastpris".

Lenke til kommentar

Satser på at One Call kommer med ny pris i løpet av helgen. Ble litt irritert med en gang jeg så at Tele2 og Chess var billigere (akkurat bestilt One Call), men er kun One Call med Telenor-dekning, noe som er nødvendig her i området.

Regner med at One Call øker minutter,sms og data en del, eller setter ned prisen.

Er jo det som skjer etter nyttår som blir viktigst. Noen små usle kroner fra eller til før 1. jan har ingenting å si, bortsett fra hos folk som har ekstremt lite penger eller har gjerrigknarken Onkel Skrue som sitt forbilde.

Det operatørene satser på er at kundene er dumme, late eller ikke bryr seg - og dermed blir værende etter nyttår selv om det nye abb. blir hakket dårligere enn andres.

Edit: quote lagt til

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

En annen viktig forskjell, sånn som jeg tolker det, er at Chess tillater bruk av Tvilling-SIM på Sjakk Matt til et tillegg på 28 kroner måneden, mens Tele2s Fastpris og One Calls Folkepakka ikke tillater bruk av Tvilling-SIM.

Er det noen som kan bekrefte at jeg har tolket dette riktig? Hvis det er tilfelle, så er jo Chess sitt tilbud bedre enn Tele2 sitt..

Lenke til kommentar

Hvordan kan man øke noe som er fri bruk :) ?

Tror nok han/henne tenkte på tilbudet som en går over på etter fri bruk er over. Men det er for så vidt hintet om i Desember. For meg er 89 eller 199 egentlig et fett - siden jeg har to telefoner flyttet jeg det ene nr til Tele2 så jeg kan bruke med datamaskinene, og det andre med Onecall. Kostnaden for tvilling/trilling blir ca samme kostnaden.

Lenke til kommentar

En annen viktig forskjell, sånn som jeg tolker det, er at Chess tillater bruk av Tvilling-SIM på Sjakk Matt til et tillegg på 28 kroner måneden, mens Tele2s Fastpris og One Calls Folkepakka ikke tillater bruk av Tvilling-SIM.

Er det noen som kan bekrefte at jeg har tolket dette riktig? Hvis det er tilfelle, så er jo Chess sitt tilbud bedre enn Tele2 sitt..

Jeg har tvilling-SIM med mitt One Call Gavepakken-abonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...