Sangesland Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 jeg snakka med ludo, og dem kan ikke matche tilbudet. lett valg for meg å bytte leverandør da. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Var det en begrensing på 5 GB med mobilt nett? Klarer ikke finne noe om det på Onecall sine sider, og har allerede brukt 1,5 GB Var det en begrensing på 5 GB med mobilt nett? Klarer ikke finne noe om det på Onecall sine sider, og har allerede brukt 1,5 GB Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 For å sikre at alle våre kunder opplever tilgang til og god ytelse på datatjenesten, forbeholder One Call seg retten til å begrense overført mengde data når bruken overstiger 5 GB i løpet av en kalendermåned. Begrensningen i hastighet vil gjelde i maksimum 30 dager. https://www.onecall.no/kundeservice/vilkar_gavepakka.php Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Var det en begrensing på 5 GB med mobilt nett? Klarer ikke finne noe om det på Onecall sine sider, og har allerede brukt 1,5 GB Var det en begrensing på 5 GB med mobilt nett? Klarer ikke finne noe om det på Onecall sine sider, og har allerede brukt 1,5 GB Har du ikke lært deg til å lese "det med liten skrift" enda? Har du ikke lært deg til å lese "det med liten skrift" enda? Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, både Tele2 og Talkmore vil være med på leken, men Talkmore ikke lenger enn til nyttår. Lenke til kommentar
bartimeus25 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 hei Jeg har et problem, dere skjønner jeg har et kontantkort fra chess som er ikke registrert på meg , men på faren min. I følge dem skal nummeret kredittskjekkes. Hva skal jeg gjøre ? En viktig spørsmål: hviken måte vil være raskest for å aktivere simkortet, å bestille ny simkort eller å overføre nummeret ? Takker på forhånd Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 1,5 GB. På hva? Er i trysil med guttegjengen, og når 5 stykker sitter på nett så går det ganske fort Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har en HTC Desire, og når jeg plugger den i PCen med USBkabelen spør den om jeg vil bruke den til "Kun lading", "Diskstasjon" osv. Et av valgene er å bruken mobilen som modem. Er denne bruken også gratis med Gavepakka? Jeg skal nemlig reise endel (i norge) fremover, så vurderte å investere i en slik USB-sak for mobilt bredbånd, men om dette er inkludert i Gavepakka, samt at jeg slipper å drasse på enda en dings, er jo saken klar. Så spørsmålet er, for å gjøre det helt klart: Kan jeg bruke mobilen som modem gratis? Eller skiller de mellom dette og surfing på selve mobilen? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ja det er gratis, jeg skal selv til bergen på torsdag tenkte bruke mobile ap hele tilden fra mobilen. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Husk at du kan bruke desiren din til å hoste et trådløst nettverk også da 1 Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 I helvete bestillte gavepakka 1. oktober, så den blir ikke aktivert før 1. nov Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Chess var ikke så interessert i meg som kunde nei...fikk bekreftet at jeg flyttes 15. oktober, så 10 dager jeg ikke skal "bruke" telefonen særlig da...og cashe inn bonuspoengene for kreditering på regningen - *adjø Chess* Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Husk at du kan bruke desiren din til å hoste et trådløst nettverk også da Ulempen er bare at den bruker så sinnsykt mye mer batteristrøm da, så man må nesten være nær en stikkontakt. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) OneCall har vist en overraskelse i december også Når det gjelder Folkepakka-kopien som Tele2 lanserer så blir den ganske stusselig sammenlignet med det vi lanserer i desember. Jeg tror ellers at kundene er smartere enn at de hopper på kopier, avslutter Sandaker(One Calls salg og markedssjef ) Endret 5. oktober 2010 av nerokid Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) OneCall har vist en overraskelse i december også Når det gjelder Folkepakka-kopien som Tele2 lanserer så blir den ganske stusselig sammenlignet med det vi lanserer i desember. Jeg tror ellers at kundene er smartere enn at de hopper på kopier, avslutter Sandaker(One Calls salg og markedssjef ) http://mobilen.no/wi.../d.epl?id=46826 Tro hva de lanserer i desember? Endret 5. oktober 2010 av RevelleR Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg blir overført 15 oktober, regner med at Gavepakka blir aktivert med en gang. Skal bli godt med Telenor-dekning igjen! ~ Mortis Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Der ble jeg ringt - de matcher med likt tilbud som tele2, så ble ikke så veldig imponert egentlig. Men er dekningen som gjør at jeg vil prøve andre. Network Norway har jo prøvd å oppgradere sitt nettverk til HSDPA+ minnes jeg Digi sine artikler. Dog; jeg er mer spent på Onecall sitt tilbud i Desember, håper på mer data Lenke til kommentar
radisson Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hmf, typisk dette ja, Kona har tele2 og får sms om tilsvarende tilbud, jeg har one call og får verken nyhetsbreev eller sms om dette tilbudet. Jau, det er flott det. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 jeg har one call og får verken nyhetsbreev eller sms om dette tilbudet. Krysset deg på for nyhetsbrev? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå