Gå til innhold

OneCall, Best tilbud noengang? "Gavepakka" fribruk ut året

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det en begrensing på 5 GB med mobilt nett? Klarer ikke finne noe om det på Onecall sine sider, og har allerede brukt 1,5 GB :p

Var det en begrensing på 5 GB med mobilt nett? Klarer ikke finne noe om det på Onecall sine sider, og har allerede brukt 1,5 GB :p

Lenke til kommentar

Har du ikke lært deg til å lese "det med liten skrift" enda?

Har du ikke lært deg til å lese "det med liten skrift" enda?

Lenke til kommentar

hei

Jeg har et problem, dere skjønner jeg har et kontantkort fra chess som er ikke registrert på meg , men på faren min. I følge dem skal nummeret kredittskjekkes. Hva skal jeg gjøre ?

En viktig spørsmål: hviken måte vil være raskest for å aktivere simkortet, å bestille ny simkort eller å overføre nummeret ?

Takker på forhånd

Lenke til kommentar

Jeg har en HTC Desire, og når jeg plugger den i PCen med USBkabelen spør den om jeg vil bruke den til "Kun lading", "Diskstasjon" osv. Et av valgene er å bruken mobilen som modem. Er denne bruken også gratis med Gavepakka?

Jeg skal nemlig reise endel (i norge) fremover, så vurderte å investere i en slik USB-sak for mobilt bredbånd, men om dette er inkludert i Gavepakka, samt at jeg slipper å drasse på enda en dings, er jo saken klar.

Så spørsmålet er, for å gjøre det helt klart: Kan jeg bruke mobilen som modem gratis? Eller skiller de mellom dette og surfing på selve mobilen?

Lenke til kommentar

:thumbup::new_woot: OneCall har vist en overraskelse i december også

:new_woot:

Når det gjelder Folkepakka-kopien som Tele2 lanserer så blir den ganske stusselig sammenlignet med det vi lanserer i desember.

Jeg tror ellers at kundene er smartere enn at de hopper på kopier, avslutter Sandaker(One Calls salg og markedssjef )

Endret av nerokid
Lenke til kommentar

thumbup.gifnew_woot.gif OneCall har vist en overraskelse i december også

new_woot.gif

Når det gjelder Folkepakka-kopien som Tele2 lanserer så blir den ganske stusselig sammenlignet med det vi lanserer i desember.

Jeg tror ellers at kundene er smartere enn at de hopper på kopier, avslutter Sandaker(One Calls salg og markedssjef )

http://mobilen.no/wi.../d.epl?id=46826 Tro hva de lanserer i desember? :)

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

Der ble jeg ringt - de matcher med likt tilbud som tele2, så ble ikke så veldig imponert egentlig. Men er dekningen som gjør at jeg vil prøve andre. Network Norway har jo prøvd å oppgradere sitt nettverk til HSDPA+ minnes jeg Digi sine artikler.

Dog; jeg er mer spent på Onecall sitt tilbud i Desember, håper på mer data :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...