Gå til innhold

OneCall, Best tilbud noengang? "Gavepakka" fribruk ut året

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært chess kunde i over et år, men har nå bestilt Onecall.

Chess er ikke så dyrt, men er priset over Onecall på samtaler til 5-sifferet nummer. I dag betaler jeg ca 300kr mnd, gå ned til ca 100-120kr mnd vil jo la meg spare mye cash.

Vi får se om chess ringer meg, om ikke, så gjør det meg ingenting - og like så greit at jeg bruker opp de 3000chesspoengene mine på fakturakreditering :)

Lenke til kommentar

Chess er ikke så dyrt, men er priset over Onecall på samtaler til 5-sifferet nummer. I dag betaler jeg ca 300kr mnd, gå ned til ca 100-120kr mnd vil jo la meg spare mye cash.

Vi får se om chess ringer meg, om ikke, så gjør det meg ingenting - og like så greit at jeg bruker opp de 3000chesspoengene mine på fakturakreditering :)

Chess ringte meg å sa dem matchet tilbudet.

Lenke til kommentar

Chess ringte meg å sa dem matchet tilbudet.

De har ikke ringt meg enda - byttet på fredag :) Men dekningen er et problem for meg, bruker en del datatrafikk, og Netcom sine nett er forbausende trege her jeg bor og ellers.

Lenke til kommentar

I Oslo får jeg HSDPA (3G) nesten overalt med OneCall/Telenor (velg Telenor permenent istedet for Network Norway i instillinger på telefoenen) :)

Det er hva jeg håper - for dekningen til Netcom er elendig her jeg bor. Det virker som jeg treffer på "Hullene" i dekningen altfor ofte. Men jeg ser uansett dette som positivt at flere kommer med tilbud, og vil nok bytte senere til den som gir 1 GB datapakke med Telenor dekning. Men jeg har Netcom de siste 5-6 årene, så Telenordekning vil være noe jeg prøver først uansett :)

Lenke til kommentar

Har også bestilt One Call gåvepakka etter 1 mnd med Chess On Flex. Mitt forbruk passer faktisk bedre med One Call folkepakka som eg da får etter nyttår. Men om Chess ringer meg og tilbyr samme pakka fram til nyttår og noke som er bedre enn One Call folkepakka etter nyttår so skal eg beholde Chess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...